Blått godteri?

Motherhood90

Flørter med forumet
Hei! :) holder på å planlegge dåp, og vil gjerne ha en godtebar. Tenker da et par skåler med forskjellig blått godteri, alla slik på bildet, bare blått selvfølgelig :) problemet er bare at jeg ikke kan komme på noe blått godteri :p noen andre som kommer på noe? ImageUploadedByBV Forum1404840670.770146.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Kom meg for øret her om dagen at i Norge selges ikke blått godteri grunnet e-stoffer. Om det stemmer, vet jeg ikke!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde smågodtdisk i min sønns ettårsdag, og fant en del på europris. Det var vel ingenting som var bare blått, så jeg sto en stund å plukka for å si det sånn ;)

Non stop finnes i en limited edition med røde, hvite og blå, så du kan jo plukke ut de blå (og evt. hvite)? Og Kick lakris finnes med havsalt og den er dekket i svart innpakning med blå skrift....

Eller så finner du litt blått her, her, her, her, her og her. Ooops, ble visst litt ivrig i Google :p (Søk på "barnedåp" og "babyshower" i kombinasjon med "blått" og "candy buffet" og lignende i Google, så får du opp litt av hvert.)

Lag evt. noe selv, slik som disse dropsene, disse pikekyssene eller kandissukker på pinne ;)

Non stop finnes i en limited edition med røde, hvite og blå, så du kan jo plukke ut de blå (og evt. hvite)? Og Kick lakris finnes med havsalt og den er dekket i svart innpakning med blå skrift....

Eller så finner du litt blått her, her, her, her, her og her. Ooops, ble visst litt ivrig i Google :p (Søk på "barnedåp" og "babyshower" i kombinasjon med "blått" og "candy buffet" og lignende i Google, så får du opp litt av hvert.)

Lag evt. noe selv, slik som disse dropsene, disse pikekyssene eller kandissukker på pinne ;)

Ååå tusen takk for mange gode tips

I angry birds posene finnes det blått godteri, men kanskje dumt å kjøpe hele poser for å plukke ut noen få blå.

Ei på jobben hadde med blått og hvitt gummigodteri, det var smurfer. Men hvor de er kjøpt aner jeg ikke.

Blåe sukkertøy kan du fint lage selv :)

I angry birds posene finnes det blått godteri, men kanskje dumt å kjøpe hele poser for å plukke ut noen få blå.

Ei på jobben hadde med blått og hvitt gummigodteri, det var smurfer. Men hvor de er kjøpt aner jeg ikke.

Blåe sukkertøy kan du fint lage selv :)

Takk for tips :D tenkte hvertfall å lage marshmellows og pikekyss, så får jeg tråle butikkene å se hva jeg finner ;)

Eller bare bestill her pynttilfest.no :D her skal jeg bestille alt til dåpen av prinsen :) masse forskjellig fint der :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bare en sånn liten apropos i forhold til blått sukkertøy og kjærligheter, så blir det fort blå tunger/lepper av det om dere skal ha. Ser for meg ungene her med blått tøy, da de alltid griser.

Back
Topp