Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Ina~
Litt luft gjør ingenting!! Ååå jeg elsker blåskjell, og har et utrolig suuug på det nå!! Skal ut å spise det neste fredag [:D][:D][:D]
ORIGINAL: VenterJunibebis
Litt luft gjør ingenting!! Ååå jeg elsker blåskjell, og har et utrolig suuug på det nå!! Skal ut å spise det neste fredag [:D][:D][:D]
Nammmmeeee!!! Vet ikke om du bor i Oslo eller omegn jeg, men de har sinnsykt gode på Café Skansen, Café Christiania og Ekebergrestauranten! ::sikle::
Kanskje jeg må jukse litt å snike innpå noen likevel...hehe
Nammmmeeee!!! Vet ikke om du bor i Oslo eller omegn jeg, men de har sinnsykt gode på Café Skansen, Café Christiania og Ekebergrestauranten! ::sikle::
Kanskje jeg må jukse litt å snike innpå noen likevel...hehe
Hadde jeg bodd i i Oslo omegn, så hadde jeg fått med deg, så kunne vi sitte og kose oss med litt blåskjell, men bor nok på andre siden av landet[8|] Men kommer jeg til Oslo skal jeg gi deg en lyd, så kan du vise meg alle de gode plassene å gå å spise blåskjell!!!
ORIGINAL: manes
Da kan jeg tilføye at Sagene lunsjbar har deilig blåskjellsuppe. Nammi, nammi!!![:D][:D][:D]
Åhhh, nå som vi er inne på det. i kveld har jeg vært ute og spist sushi (sikle, sikle) og sett Fritt Vilt III. DEILIG med jentekveld!!![:D][:D][:D]
Åhhh, nå som vi er inne på det. i kveld har jeg vært ute og spist sushi (sikle, sikle) og sett Fritt Vilt III. DEILIG med jentekveld!!![:D][:D][:D]
Elsker sushi!!! Beste har de på Bamboo på Sagene [;)]
Elsker sushi!!! Beste har de på Bamboo på Sagene [;)]
Har alt du trenger rundt hjørnet du da!!! Heldiggrisen!!! Vi spiste på den like ved Colosseum, husker ikke hva den heter jeg...men litt dyr i forhold til flere andre bra. Ligger en i Bygdø Alle som også er veldig god.