blåser

mariannnilsen

Forumet er livet
tror jeg kommer til å blåse bort i dag .. gleder meg ikke spesielt til å gå å hente ungene i bhg , bruker 30-35 min i mitt tempo 1 vei .. i går brukte vi hele 2 timer hjem . mannen jobber 6-7 timer overtid hver dag hele uka , så da må jeg både hente og levere . men men jeg får vel lide meg igjennom denne blåsten , for at mannnen får en fin lønnning ( som jeg skal ha , som plaster på såret for at jeg måtte gå ) haha

bare for å si det også, så har jeg ikke noe problem med å gå , men i denne vinden , som føles ut som en orkan med 3 unger og en sliten gravid kropp er det tungt

Trone skrev:
Åh heeeerremin!!! Det kommer jo til å ta evigheter i denne vinden jooh!! Tror du skal ta med deg niste på turen, heheh!!

Og btw, du er knallgod!!!! :D

ja lurer på det .. det er min kjære 3 åring som er super treg .. han skal jo selvfølgelig plukke opp alle snegler , biller osv på veien , også gå på alle kanter bortover .. i går var jeg så lei av å vente ( det blåste jo like ille da ), at jeg prøvde å lokke han med is , funka dårlig .. hehe .. men når vi først kom inn døra ,lurte han fælt på den isen

Her blåser det og - eller ikke så galt nå. Men i natt var jeg sikker på at taket skulle blåse bort!

Back
Topp