~Maja~
Elsker forumet
For en stund siden oppdaget jeg et stort blåmerke på beinet mitt, men jeg kan ikke huske hvordan/når jeg kan ha fått det... Det var såpass stort og blått at jeg virkelig burde ha kjent det! Så når det begynte å bli borte, så oppdaget jeg et nytt på låret... Og som om det ikke er nok, så oppdaget jeg et nytt i dag (nå som det andre nesten er borte igjen...). Hva kan dette være???
Jeg har ikke drukket, så det kan ikke være noe jeg har gjort i fylla!
Jeg har ikke gjort det i søvne, for jeg våkner i nesten akkurat samme possisjon som da jeg la meg (spes. hvis babyen min ligger sammen med oss...)
Normalt vil jeg oppdage det om jeg slår meg litt. Jeg har slått meg og ikke fått merke, men disse får jeg da altså uten å ha oppdaget engang...
Tenkte først at det var rart, men at jeg kanskje ikke hadde fått det med meg... men så kom nr. 2 og nå denne tredje![&:]
Jeg har ikke drukket, så det kan ikke være noe jeg har gjort i fylla!
Jeg har ikke gjort det i søvne, for jeg våkner i nesten akkurat samme possisjon som da jeg la meg (spes. hvis babyen min ligger sammen med oss...)
Normalt vil jeg oppdage det om jeg slår meg litt. Jeg har slått meg og ikke fått merke, men disse får jeg da altså uten å ha oppdaget engang...
Tenkte først at det var rart, men at jeg kanskje ikke hadde fått det med meg... men så kom nr. 2 og nå denne tredje![&:]