Blåmerker?

Juliejr

Forumet er livet
Har barna deres fått blåmerker?

Dreiv å stelte Sara for kvelden og så plutselig at hun hadde fått 2 blåmerker.
Ett på hver arm. Fatter ikke hvorhun har fått dem fra. Har jo sett hun har skalla hodet et par ganger i bordet, men armene?
Hun er jo helt i 100 om dagene så det er jammen ikke lett å passe på hele dagen.

jaa! Hehe.. thea har hatt noen blåmerker på beina... tror faktisk det kommer av når vi setter henne oppi tripp trapp stolen..  ikke vet jeg... 

Ja han har hatt mange... Ett par på hodet, på armene og bena. Han er jo helt villmann på gulvet, ikkeno rart det blir noen merker[:D]

edit:skriveleif[;)]

Ørjan har hatt noen blåflekker, spesielt i panna[&:] hehe, når den ene blåflekken i panna endelig forsvant, slo han seg igjen på samme plassen stakkar[8D] Ikke enkelt det der når de skal være så aktive[;)]

Mia Elise hadde fått et blåmerke på baksiden av venstre lår her om dagen. Aner ikke hvordan hun har fått det[&:]
Er madammen aktiv? JAAAAA[8D][:D]

ikke rart ungen får blåmerker om du klyper...
neida... [;)]
har ikke sett noen her i gården.

Ingen merker her enda.. men di kommer nok snart, så vill som han er på gulvet om dagene [8D]

Jonas hadde noen blålige flekker på låret en gang, men vet ikke om det var blåmerker..

Blir nok endel blåmerker i fremtiden, huff.. hehe

ingen enda, selvom hun har hatt noen fall[8D]

jeg ble like fortusta her en kveld da jeg oppdaget 3 blåflekker på føttene til ulrik[&:]  men han har ikke grått noe som helst[&:]

Back
Topp