Blåmerker

veienerlang

Elsker forumet
Klinikken sa at man kom til å bli blå på magen etter stikkene fra puregon og orgalutran, jeg er ikke det, ikke enda i hvert fall, e på dag 4 med puregon å dag 1med orgalutran. Ble dere blå?

Ja, fikk et par blåmerker. Men det er vanlig å få blåmerker når man stikker nåler i kroppen. Man kan jo treffe småblodårer :) Men det er ikke unormalt om man ikke får blådmerker heller. da har du bare ikke treft blodåre :)

Lykke til videre med stikkingen:)

Utrolig at man klarer unngå di me alle di stikkene på forskjellige plasser:p jo takk, kan ikke si jeg gleder meg til stikke tidspunktet er her, men forhåpentlig vis er det en god hjelp for å oppnå å bli gravid:)

Ja, fikk litt. Jeg får veldig lett blåmerker, men fikk bare noen små av menopur, orgalutran og puregon. Da jeg startet på fragmin derimot, fant jeg nesten ikke et ledig område til å sette sprøta til slutt. Blått overalt.

Ja, fikk litt. Jeg får veldig lett blåmerker, men fikk bare noen små av menopur, orgalutran og puregon. Da jeg startet på fragmin derimot, fant jeg nesten ikke et ledig område til å sette sprøta til slutt. Blått overalt.

samme her...jeg går og på den nå..og føler den blir bare værre og værre å ta...blå overalt..

Back
Topp