Blåmerker ved intimvoksing

kakemonster

Betatt av forumet
er det vanlig å bli gul og blå etter intimvoksing når en er gravid? Eller har jeg rett og slett vært med en elendig vokser? Helt blå med røde nupper over hele greia, vakkert...

Er det første gang du har vokset deg?
Da kan det nok bli ganske sårt og hovent, men blått og gult hørtes kanskje ikke helt bra ut...
Men nå skal man vel streng tatt ikke vokse seg når man er gravid..?

Det er vanlig at man kan få en blåflekk eller lignende, men ikke mer utover det.
Spesielt over senene er det vanlig å bli litt blå, fordi det er vanskelig å få strammet huden skikkelig. Så det trenger ikke være noe med vokseren din å gjøre, men kan selvfølgelig være det også, vanskelig å si..
Men om du er blå/gul over hele greia, så ville jeg nok klaget.
Røde nupper er veldig vanlig å få, iallefall første gangene man vokser, spesielt intimområdet, er jo en påkjennelse til huden at hårene draes ut.

Dette er ca 8. gangen jeg har gjort det, og aldri fått en eneste blåkul før. Så jeg lurte på om det var kunne være hormonelt. Jeg gidder ikke klage dersom det er vanlig at gravide får blåkuler. Og røde nupper har jeg heller aldri fått

Det er ikke farlig for gravide å vokse seg. Jeg voksa meg der for første gang mens jeg var i 7mnd ellerno og det gikk fint det. Har du alltid gått til samme dama eller er det første gang du er hos henne nå? For meg høres det ut som hu har stramma huden din litt for dårlig mens du har dratt av voksen

Legokloss skrev:
Det er ikke farlig for gravide å vokse seg. Jeg voksa meg der for første gang mens jeg var i 7mnd ellerno og det gikk fint det. Har du alltid gått til samme dama eller er det første gang du er hos henne nå? For meg høres det ut som hu har stramma huden din litt for dårlig mens du har dratt av voksen

Neida, direkte farlig er det vel ikke. Men gravide frarådes å vokses nedentil, her er det en del salonger som ikke utfører brazilian under svangerskap..

Det øker vel infeksjonsfaren noe, uten at jeg har noen referanser på det. Jeg orker bare ikke se ut som Chewbacca bare fordi jeg er gravid. Men akkurat nå hadde jeg heller ville sett ut som Chewbacca enn å se ut som ei forslått høne... :/ og det er første (og siste) gang jeg har gått med hun

Denlille skrev:

Legokloss skrev:

Neida, direkte farlig er det vel ikke. Men gravide frarådes å vokses nedentil, her er det en del salonger som ikke utfører brazilian under svangerskap..

Jeg hørte noe om det da jeg gikk gravid. Noen som sa at man kunne blø masse om man starta med det mens man var gravid. Men min hudpleier sa at det ikke var noe farlig med det og jeg stoler på hu. Hu er mega-flink i det hu driver med. Selv vokset jeg meg 2-3 ganger i svangerkapet og det gikk fint det

Back
Topp