kakemonster
Betatt av forumet
er det vanlig å bli gul og blå etter intimvoksing når en er gravid? Eller har jeg rett og slett vært med en elendig vokser? Helt blå med røde nupper over hele greia, vakkert...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke farlig for gravide å vokse seg. Jeg voksa meg der for første gang mens jeg var i 7mnd ellerno og det gikk fint det. Har du alltid gått til samme dama eller er det første gang du er hos henne nå? For meg høres det ut som hu har stramma huden din litt for dårlig mens du har dratt av voksenLegokloss skrev:
Denlille skrev:
Det er ikke farlig for gravide å vokse seg. Jeg voksa meg der for første gang mens jeg var i 7mnd ellerno og det gikk fint det. Har du alltid gått til samme dama eller er det første gang du er hos henne nå? For meg høres det ut som hu har stramma huden din litt for dårlig mens du har dratt av voksenLegokloss skrev:
Neida, direkte farlig er det vel ikke. Men gravide frarådes å vokses nedentil, her er det en del salonger som ikke utfører brazilian under svangerskap..