Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den her signerer jegTror ikke det er uvanlig. Jeg får blåmerker bare noen ser litt hardt på meg jeg![]()
i bedriftsgymmen for noen år siden løftet en kollega meg bort fra fotballen, ment som en spøk da vi var på ulike lag. Han lo ikke like godt når jeg fikk tydelige fingre/hånd blåmerker på begge armene der han hadde løftet meg
jeg og mannen lo lenge da Hehe, Skal ikke være lettTror ikke det er uvanlig. Jeg får blåmerker bare noen ser litt hardt på meg jeg![]()
Jeg synes og det hører logisk ut.Tipper den kommentaren ang. økt blodvolum i kroppen er et godt poeng. Høres logisk ut at det og skjøre slimhinner også kan gjøre at små blodkar sprekker lettere som gravid og lager blåmerker.
Syns du den funker? Jeg brukte den før da jeg tok medisin fordi jeg fikk store flekker av sprøytene. Funket ikke for megLa takstein på taket.... telte blåmerker etterpå.... 93 stk på begge beina tilsammen.
Var sikker på at jeg var på vei til å bli en smurf
Så... ehhh... jeg og alle damene over 90 år sloss om denne kremen på apoteket...Vis vedlegget 302873
Haha det er jo nesten skummelt, tenk om noen tror man blir mishandletDen her signerer jegi bedriftsgymmen for noen år siden løftet en kollega meg bort fra fotballen, ment som en spøk da vi var på ulike lag. Han lo ikke like godt når jeg fikk tydelige fingre/hånd blåmerker på begge armene der han hadde løftet meg
jeg og mannen lo lenge da
![]()
da jeg jobbet i butikk så var jeg full av flekker på bein og armer. Fatter ikke hvordan jeg fikk det til egentlig 
Litt usikker, smører på og tenker ikke så mye mer over det. Får prøve på 2 blåmerker av samme kaliber, og se om det vises noen forskjellSyns du den funker? Jeg brukte den før da jeg tok medisin fordi jeg fikk store flekker av sprøytene. Funket ikke for meg![]()

Ja du teste det utLitt usikker, smører på og tenker ikke så mye mer over det. Får prøve på 2 blåmerker av samme kaliber, og se om det vises noen forskjell![]()