Blåmerke..!

LilleSpireL

Betatt av forumet
Marsipanene 2019
lille i magen har vært helt vill i dag, og det har vært et par tak som virkelig har satt sine spor! Er det mulig at babyen kan sparke på oss blåmerker som synes på magen?? Virker helt vilt! Haha

Oy, det har jeg ikke hørt om! Men har forstått at den lille kan skape en god del forstyrrelser innvendig. Her har den lille virkelig vært akrobat i dag, hun har snudd seg rundt og rundt, og buler ut på forskjellige steder!

Oy, det har jeg ikke hørt om! Men har forstått at den lille kan skape en god del forstyrrelser innvendig. Her har den lille virkelig vært akrobat i dag, hun har snudd seg rundt og rundt, og buler ut på forskjellige steder!

Ja syns det var litt voldomt selv! Vi var ute å spiste i går kveld og plutselig fikk jeg noen skikkelige kick, kom hjem og syns jeg skimter at jeg er litt blå ovenfor navlen

lille i magen har vært helt vill i dag, og det har vært et par tak som virkelig har satt sine spor! Er det mulig at babyen kan sparke på oss blåmerker som synes på magen?? Virker helt vilt! Haha
Oi! Blåmerke faktisk! Bare å sende ungen på karate når den blir stor nok. Får vel svart belte på kort tid! :hilarious:
Jeg har ikke opplevd å bli blå.

Jepp! Skriver under på den! Har rett som det er ømme flekker med svake blåmerker der han sparker mest

Ja det er helt ekstremt det her! Godt å høre at det er flere som opplever dette. Kjenner at det er mye som skjer i kroppen, mini er overalt samtidig som det er mange forskjellige vondter rundt omkring. Flere som kjenner på det? Håper ikke jeg klager for ingenting, men syns det er lenge til termin:arghh::hilarious:

Jeg er lang og har i tillegg veldig lang rygg så baby har mye plass. Jeg kjenner mye liv, men ikke i nærheten av det dere forteller om her. Høres ikke så behagelig ut.

Heldigvis ikke hele tiden, men ikke særlig behagelig når det står på som værst! Er dog uansett svært glad for at det virker som en sunn og frisk gutt :):cat:

Back
Topp