lenemor
Forumet er livet
Vel, jeg overdriver kanskje litt, men dagen har ikke startet helt bra. Ble vekket litt over fem av August, som klarte seg med å bable med seg selv i en halvtime før skrikinga startet. Jeg la meg inn til han og håpet veldig at han skulle sovne ved puppen, og det så ut som han skulle gjøre det også, men puppen må ha inneholdt både sukker og noe surt, for han ble hyper og grinete - alt var galt... så vi måtte bare stå opp. Han hyla seg gjennom stellet, og gjennom frokosten, men så begynte det å gå seg til, og nå er han riktig så sjarmerende.
Johanna og pappaen har reist på jobb, og lillebror og jeg skal kose oss her hjemme. Håper været tar seg opp, så kan vi gå oss en tur (kan gå tur uansett altså, men det er litt koseligere om det er finvær... så kan jeg ta med en bok og lese på veien når lillebror sovner også
Johanna og pappaen har reist på jobb, og lillebror og jeg skal kose oss her hjemme. Håper været tar seg opp, så kan vi gå oss en tur (kan gå tur uansett altså, men det er litt koseligere om det er finvær... så kan jeg ta med en bok og lese på veien når lillebror sovner også