blåbær!

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Omg!! kom plutselig på at jeg har termin midt i beste blåbærplukketiden!!!! håper jeg er i god nok form til å plukke blåbær før fødselen... å multer å bringebær( forsåvidt lettere å plukke bringebær siden de vokser i høyden..)...... Som dere sikkert skjønner elsker jeg å plukke bær, og tilbringer hver ledige stund på sommeren i skogen, netopp på tur, enten med bær i blikket eller bare for å trimme... hmms sukk!!!

Håper jeg er i form til å kunne plukke litt etter baby er ute :-)

Jeg har allerede rukket å bekymre meg for hvordan jeg skal få plukket blåbær med den vonde ryggen:) Skjønner deg godt!

hehe, godt vi er flere:P lurer på om jeg ska plage svigers å mamma litt til å plukke noen kg til meg, så får jeg rense selv ihvertfall ;) men det er vel en stund til enda, her ligger det myye snø i skogen enda :P

Ja, du er tidlig ute med å bekymre deg tror jeg ;) Dette er noe jeg skulle ønske jeg var flink til å gjøre. Rører du blåbæra også?

fryser de hele etter å ha renset de, så tar jeg opp i løpet av vinteren å har til pannekaker og blåbærmuffins og frukt/bærpaier :) nmnmnmmmm:)

Og kantareller! De to siste årene har de kommet tidlig, og jeg er bekymret for at jeg ikke skal få plukket i år :P

Back
Topp