Blåas to Blå

Caesar

Betatt av forumet
Noe hendte den 9 juli, noe var annerledes. Jeg vet det, .. du kan ikke vite. Jo jeg vet... Jeg føler det på meg, tror jeg. Tro og tro, nå må du vente.
10 juli - føler ikke noe jeg. Jeg er som før.
11 juli - det regner - dritt, sover.
12 juli - var det noe i følelsen min ?
13 juli - brød er heilt yrk,usj, teste en strek og nesten en mini svak til..
14 juli - fy så det stikker i livmora mi da
15 juli, å naiii, det kom litt blod - lese [8|] hva f###
16 juli - teste en til, det er to streker der.
 [:)] GRAVID  
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle skrive dette, aldri trodd at dette skulle hende meg - det er så ufattelig at jeg har lyst til å fly i fallskjerm og hoppe i paraglider og fly over fjellet - jeg er så uendelig lykkelig at jeg vet ikke - om jeg har andre tanker. Tror nesten ikke det - jeg tenker bare en ting
 
VI ER BLITT GRAVIDE - VI VENTER BARN
 
Tårene mine renner stille i takknemelighet, endelig - det føles som en varm vind som gir meg ro - en lykke jeg ikke har ord for.
 
17 - juli, hoster litt (astma) brekker meg litt, svelger ned og brekker meg igjen, løpe inn og hente noe som kan hjelpe litt - kaster opp så det spruter (kl 10.00) Morgenkvalme eller bare hostebyge ? vet ikke, ubehagelig i allefall.
Ut å kjøpe svangerskapsdagbok. [:)] 
Blir påkjørt [:@] og ut å spise glutenfri pizza.
 
 
18. Frokosten har bestått av kjeks, og jeg har hatt noen enorme mensmurringer i natt, fy så vondt det var, men det går bedre nå. Orker ikke spise så mye nå. [:)] 
 
Berre lurer: du traff mannen din i 2005 har du skrevet i et innlegg, men dere har prøvd i 4 år? Korleis går det til lurer eg veldig på??
 
ORIGINAL: [miss]

Berre lurer: du traff mannen din i 2005 har du skrevet i et innlegg, men dere har prøvd i 4 år? Korleis går det til lurer eg veldig på??

 
lurer jeg å på[8|]
 
Back
Topp