Blå pung

ladtus

Flørter med forumet
Gutten min har vært blå på pungen en stund, og vi finner kun 1 stein, han har ikke vondt eller noe, lurer på om det er flere som har opplevd dette???
har ringt helsesøster og venter på hun skal ringe opp igjen....
 
har ikke opplevd det, men har lest at det er vanlig at bare 1 sten er kommet ned, og at den andre vil komme etterhvert..kunne ta opp til 1 eller 2 år..trooor jeg[:)]
 
det tok litt tid før den ene steinen til eldstemann her falt ned. Tror nok det er helt normalt. Blåfargen vet jeg ikke noe om. blir sikkert godt å få snakket med HS.
Lykke til!

Oppdater oss a? :)
 
nå har jeg snakket med helsesøster, og hun ville vi skulle ta kontakt med fastlegen fordi blåfarge ikke er normalt, men som dere sa stein på "avveie" var ikke unormalt....

men hos legen er det jo møte frem til kl 1 så det var jo typisk.....[:@]
får ringe etter kl 1....
 
Uff, kjedelig å måtte vente på sånn!!!
Lykke til uansett[:)]
 
ikke opplevd noe slikt med mine to store gutter..lykke til...
 
jaja, ikke noe time før i morgen, men det går vel greit siden han ikke har noe smerter der nede....
 men sånn ellers så snør det IGJEN[:@], er sååååå lei av det hvite greine som detter ned, har vi ikke fått nok eller får vi snø for flere år av gangen tro[:@]
 
Lykke til hos legen i morra [:)]
 
Da har jeg vært hos legen m gullet mitt, blåfargen kom av masse væske i pungen men det gikk bort av seg selv... Og den andre stenen fant ho men ho ville holde det under oppsyn....
Flinke gutten som bare lå og gliste når legen klemte og kjente [:)]
 
Så bra at det ikke var noe alvorlig da [:)] Og at dere får oppfølging.
 
Min gutt fikk tilslutt blå stiv tissemann å pung, d kom av lyske/pungbrokk. Enda da måtte vi krangle til operasjon *;/ Godt d ikkje va noe sånt me din kar
 
Her har lillegutt vannansamling rundt den ene steinen. Hatt siden fødselen av. Er det noe sånt din gutt har?
 
ja det var væskesamling rundt stenen og det var ikke farlig..... takk gud for det[;)]
 
Godt det ikke var noe i veien med han [:)]
 
ORIGINAL: Idzaa

Så bra at det ikke var noe alvorlig da [:)] Og at dere får oppfølging.


Sign [:)]
 
ORIGINAL: FjerneErna

Godt det ikke var noe i veien med han [:)]
 
Back
Topp