blå kul= tann??

Twinmom83

Glad i forumet
gutta mine har kun tenner nede.
men i kveld merka jeg at en av dem hadde en slags blå "kul" formet som en tann under tannkjøttet nesten,oppe.
er det en tann som kommer frem?men synes liksom det satt så høyt oppe på tannkjøttet at jeg veit ikke om han har slått seg der eller hva han har gjort..

noen med lignende erfaringer?pleier det å være blått ved tannfrembrudd?[:)]

Her har vesla fått blå/lilla kuler der jekslene skulle komme før de kom ut.
Så da er det sikkert tenner som venter hos gutta dine![:D]

ORIGINAL: Dragemamma

Her har vesla fått blå/lilla kuler der jekslene skulle komme før de kom ut.
Så da er det sikkert tenner som venter hos gutta dine![:D]

oi! ja jeg klarte faktisk finne noe info om det nå,er visst noe som heter erupsjoncyste,noe som kan være veldig vondt før tanna kommer[&:] kanskje det er derfor han har grått så fælt i det siste..[:(]
ser ikke noe godt ut heller,er like stor som lillefingerneggelen min,og knall blå og hoven..uff stakar gutten min.

ORIGINAL: *Dicte*

Anna hadde det der den ene fortanna kom opp. Kjempeblå. Så er sikkert det. :)

ååå så godt å høre at flere har vært borti det!tok det lang tid før den kom ut da den begynte å bli blå?

ORIGINAL: Twinmom83

ORIGINAL: *Dicte*

Anna hadde det der den ene fortanna kom opp. Kjempeblå. Så er sikkert det. :)

ååå så godt å høre at flere har vært borti det!tok det lang tid før den kom ut da den begynte å bli blå?

Nei den kom ganske fort da. Gikk noen dager bare. :)

Her har det tatt litt forskjellig tid fra det har blitt en blå kul til tanna har kommet.
Vesla har fått det på to av jekslene. Den ene kom før det hadde gått en uke fra kulen kom mens den andre kom ikke før to tre uker etter at kulen kom.

Her har hun vært litt blå der en ene fortanna oppe kommer, og hatt en ganske stor kul og faktiskt blødd litt og. Men i dag har det kommet fram en liten hvit spiss :) :)

Back
Topp