Blå flekk under navlen?

EmEm

Flørter med forumet
Julibarna2024☀️
Hei! Er i uke 19+0 i dag og oppdaget plutselig at jeg har fått en brun/blå flekk under navlen - minner om et blåmerke liksom. Er det andre som har det sånn, eller noen som vet hva det er?
 
Jeg hadde sånn på innsiden av låret. Nå er den borte. Tenkte det bare var vanlig blåmerke, da jeg får blåmerker fortere når jeg er gravid med tanke på at en har mere blod i kroppen. Kan ikke huske å ha slått meg eller kommet bort i noe. Kommer å går.
 
Eg har ikkje tenkt så mye på det. Men så går eg på insulin sprøyter, så har bare tenkt at eg sikkert har truffet litt skevt akkurat der:rolleyes:
Jeg googla litt nå, og ser at det er flere som skriver om blå ring/flekk rundt navleområdet. Men ingen som vet hva eller hvorfor :confused005 Blir skikkelig nysgjerrig her :pompus:
 
Jeg googla litt nå, og ser at det er flere som skriver om blå ring/flekk rundt navleområdet. Men ingen som vet hva eller hvorfor :confused005 Blir skikkelig nysgjerrig her :pompus:
Som om vi ikkje har nok som skjer med kroppene våres no liksom :rolleyes: :laughing025
 
Back
Topp