BLØR!

mamma i 2010 & 2013

Glad i forumet
sisst jeg og mannen hadde sex begynte jeg og blø dagen etter, da det hadde gått en uke og jeg fremdeles blødde gikk jeg til legen.. de tok alle slags prøver men jeg fikk svar at alt var fint... nå har d gått over fire uker og fremdeles kommer det farget utflod av og til lite og av og til mye... nå er det veeeldi sjelden vi har sex i og med at han har vært utro og det har vært mye dritt der.. har det kun en veldi sjelden gang når han maser lenge nok og blir sur...
men da vi hadde hatt sex da jeg fant at at jeg hadde fått klamydia blødde jeg også veldi lenge.. kan jeg ha det uten at det har slått ut? eller har dere noe peiling på hva det kan være? han mener jo at han ikke har gjort noe mer.. men hvor mye kan jeg stole på det?
 
Hmm. Merker at jeg har vært lenge på babyverden, og møtt litt for mange troll, for jeg synes nesten dette er for ille til å tro på... Hvis du virkelig lever i et slikt forhold, så beklager jeg så masse for mistanken min, og håper du snart finner styrke til å komme deg vekk.

Angående blødningen så må du komme deg til gynekolog for flere undersøkelser. Bruker du hormonprevensjon som kan gi småblødninger? 
 
hva mener du med svaret ditt? jeg skrev jo at jeg har vært hos legen og de fant ingenting på de gynikologiske prøvene...  hva mener du med troll? er jeg en dårlig person oppi alt dette mener du???
 
ja det lurer eg med hva ho mente med dette svaret.ho har jo ingen ting om livet ditt det er du som bestemmer hva du gjør.

sorry kan ikke hjelpe deg med det du spør om

masse klemmer
 
Back
Topp