BLÆH

Frøken firkløver

Forumet er livet
Har et helt syyykt pensum forran meg det neste semesteret... [X(] [:(] [:(]
Blir helt motløs av å tenke på alt jeg må gjennom... [&o]

...fikk utlevert 5 sider med liste over tekstpensum og da var ikke teoripensum inkludert + at dette kun er den ene av to moduler... Altså - myyyye myyyye mer enn "bare" de 5 nevnte sidene.. [:o] [:o] [:'(] [:(]

*dagens klagetråd*

Uff..kjenner jeg svetter med tanken på skolegang[:o]
Er det noen som klarer det så er det deg!![:D]

Off.. Masse lykke til med skolearbeidet! Dette klarer du supert! 

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Føler såå med deg!!!!![:'(][:'(]

Slik har jeg HATT det - i forrige semester. 20 stp tok jeg da, så var jo ikke fullt opp, men mer enn nok, og jeg strevde skikkelgi med pensum. Ble syk på eksamen første gang jeg skulle ha det (2006), men i høst tok jeg det igjen. Bare å kjempe seg igjennom det, og da bit for bit og krysse av på lista. Ha tema-kollokvier om mulig, fokuser på temaer når du leser, som foreleser har lagt opp til på forelesningene. DET GÅR BRA[:D][:D]

Blir ekstra FANTASTISK når du har gjennomført det. Da er alt annet piece of cake [:)][:)][:)]

Lykke til!! Stå på!!!![:)]

ORIGINAL: Lene1986

Off.. Masse lykke til med skolearbeidet! Dette klarer du supert! 

Takk for medfølelse og gode råd dere [:)]
...men mangler faktisk flere av bøkene så får ikke begynt ennå, og er rett og slett blitt uggen med hele tanken på det altså - mer å ta igjen da jo [:o] [:o]

*tar motet til meg og prøver å se positivit på det* [8|] [X(]

Kan ikke si annet enn at jeg kjenner følelsen alt for godt[:'(] Men tro meg, man kommer faktisk igjennom det (kanskje ikke alt pensum) til slutt... Man må bare være flink til å prioritere... Men forferdelig følelse før man er skikkelig i gang!

OI - så pass [&:] Har en feeling du er dame med stålkontroll jeg! Men skjønner det hørtes tøft ut.. *klem til deg* [:)]

ORIGINAL: KathMor

OI - så pass [&:] Har en feeling du er dame med stålkontroll jeg! Men skjønner det hørtes tøft ut.. *klem til deg* [:)]

Av en eller annen grunn så er du ikke alene om den feelingen.. Synd det bare er en feeling, i alle fall så lenge jeg ikke er medeier av den [8|] [8D] [:)]

Men er jo hyggelig å høre at fasaden ikke nødvendigvis raser selv om jeg opplever at troen på at verden (eller Høgskolen nærmere bestemt) er et hyggelig sted å være og at studentlivet er DIGG... [8D] [:)]

Forstår deg veeeelig godt! Har hatt det akkurat likt nå til jul, og det er SLITSOMT!! Hvordan skal man liksom klare å rekke over alt?![&:]

MEN, det gikk veldig bra! [:D]

Det går nok kjempe fint!!!

ORIGINAL: Mollå

Forstår deg veeeelig godt! Har hatt det akkurat likt nå til jul, og det er SLITSOMT!! Hvordan skal man liksom klare å rekke over alt?![&:]

MEN, det gikk veldig bra! [:D]

Det går nok kjempe fint!!!

Ja, det går som regel greit [:)]
...men fytti kattepus for et tiltak å begynne på!! [&:] [8D]

[:(]

[&o]

d er derfor jeg er skeptisk til å starte igjen[8D] gruer meg til å få en oversikt på d[&o]

Back
Topp