BLÆH! morsdag!

Himmelstøv

Forumet er livet
Ifjor var morsdagen min slik: Jeg stod opp lagde frokost til hele gjengen, overakset min venninne som da bodde i etg over meg ( alenemor) Med mat på sengen [:)] å tenkte at morsdagen blir hva jeg gjør den til selv, så jeg orket ikke bli sur på sambo siden han sov til langt ut på dag. Å spurte noen om hva han hadde gjort for meg sa jeg at morsdag er vel den dagen mødre endelig får lov til å gjøre husarbeid å ellers styre hjemme [:)] sa det med ett smil om munnen.

men til idag: Jeg sa til Sambo at jeg ville ha en litt bedre morsdag denne gangen, slik at jeg kunne sove lenge at han står opp med ungene å slik.
Klokken 08.00 måtte jeg vekke han: Ungene er våkne, så stod han opp med en gang trodde jeg å vart overaska, men han lagde mat til lillemor, tok hun over til oss å ga henne mat, å holdte på å sovne mens han ga henne mat. Så spurte jeg om han ikke skulle stå opp. Joda svarte han, det tok en halv time før han kom seg opp av senga, endelig skulle jeg få slappe av. Så gikk det 1 time, så kom han inn med ungene og gave å det er jo greit nok og det var koselig. Så stod jeg opp å tenkte at vi alle kan være sammen, JODA HER SITTER JEG MED EN 5 ÅRING SOM ER TRASSAT, å lillemor er jo blid som alltid, å hva har min sambo gjort de 2 siste timene? Jo han har SOVET PÅ SOFAN.

han ligger her å snorker, å jeg har ryddet å gjort husarbeid for å ikke eksplodere.
for jeg lot han hvile lørdagen, jeg lot han hvile på farsdagen. å joda jeg fikk 1 time ekstra så skal vel egentli ikke klage.

men kjenner jeg har lyst til å ROPE til han, dytte han ned fra sofan der han ligger å snorker.[:@]

sint jeg nei, ikke det hele tatt..

GOD MORSDAG til dere jenter [:D] denne startet delvis bra, men ble bare være, håper den blir bedre etterhvert.

Tenkte å du kue gå dæ e tur ut me barna:)
En kose dag bare dåkker.. Trille tur alle sammen å snakke.. Så kan dåkker lage kakao når dåkker kommer hjem eller nåkka...
Drit i mannen å gi han dåli samvittihet ;P

Back
Topp