BLÆH BLÆH!

Jadasåneidaså

Forumet er livet
Ser ørliten forskjell på før og etter bildene om jeg virkelig legger godviljen til, etter 15 dager med 30 days shred![:'(][X(][&o]
Blæh blæh blæh!!!!!!
Denne skrotten skal iallefall ikke gi opp, for da ser jeg ihvertfall ikke noe forskjell. Iallefall ikke i riktig retning.
Har gått ned 3 kg, og jeg merker det bittelitt på klærne, men ååååhhhh!! Ikke sånn super masse. Typisk meg da! Blæh!!
Lyst til å ta en økt til nå bare på vrangskap![8D] Får se om jeg får "yogasert" meg selv litt ikveld da...

I hear you sister![:'(]

I går hadde jeg min første hviledag på over TRE uker. Trent 30 DS kun avbrutt av intervall- eller joggeøkter. Synes jeg har vært SÅ flink. Men vekta peker bare rett bortover. Skjønner ingenting[>:] Tviholder på overbevisningen om at muskler veier mer enn fett, og at jeg sikkert har gått inn noen cm, men har ikke målbånd, så får ikke sjekket det ordentlig. Merker lite på klærne ihvertfall.
Prøver å holde motet oppe, men blir rett og slett SUR når jeg legger så mye i treningen uten at det skjer noe. Mitt siste grep nå er å ta ordentlig tak i kosten. Gidder ikke bruke masse energi på å trene, for bare å bryte det ned med sjokkis. Men hvis jeg ikke merker resultater etter det, så SLUTTER JEG!!!

(Neida, gjør jo ikke det. Men føltes bra å true litt....hehe....)

Joda, er jo egentlig veldig fornøyd med tanke på vekta. Men håpet liksom å se litt mere forskjell etter å ha sett bildene av andre her inne. Ser at hengemagen ikke henger så fælt, men det er nå et stort heng der ennå ja...
Uansett, veldig stolt av meg selv som har trena hver dag i 15 dager, bortsett fra en dags pause mellom Level 1 og 2.

Har egentlig vært flink med tanke på kostholdet også. Skeia ut med en sjokolade på onsdagen i forrige uke. Men blås, noe må man jo kunne skeie ut og da.
Eneste som er lite lurt feks, er å lage brownies når man sitter hjemme alene en helg å kjeder seg...[8D][&:] Så siden lørdag har jeg spist 4 dl sukker og 150 g smør bare der liksom.[X(] Knaste i browniesene når jeg spiste, hehe, men var fryktelig gode da.

3 kg på 15 dager er jo mye! Syns du er flink jeg [:D]

ORIGINAL: Fru Katthult

ORIGINAL: Jadasåneida

Joda, er jo egentlig veldig fornøyd med tanke på vekta. Men håpet liksom å se litt mere forskjell etter å ha sett bildene av andre her inne. Ser at hengemagen ikke henger så fælt, men det er nå et stort heng der ennå ja...
Uansett, veldig stolt av meg selv som har trena hver dag i 15 dager, bortsett fra en dags pause mellom Level 1 og 2.

Du er kjempeflink!! Jeg og drømmer om slike slanke, flotte, stramme mager som jeg har sett bilder av her. Men da prøver jeg og være realistisk og tenke at det er forskjell på å stramme opp en "litt slapp" mage, og på å faktisk måtte trene vekk massevis av overflødig fett før jeg en gang kan begynne og tenke på oppstramning.

Jeg har verken veid meg eller målt meg nå før jeg begynte. Ville ikke legge noe ekstra press på meg selv. Så jeg skal jeg kun bruke klærne og bildene for å se på endringene [:)] 

We can do this, selv om vi må stå på litt lengre for å komme oss i den formen vi vil [:D][:D]

Tusen takk!
Det tar nok litt lenger tid ja. Men uansett så er det bare så sinnsykt deilig å ha kommet igang. Og enda bedre følelse får jeg etter at jeg har trent. Så det er verdt det, ikke bare med tanke på at kroppen vil endre seg etterhvert, men at man har så godt av det også. Uansett, tynn, liten, stor eller "feit"!

Skjønner frustrasjonen din, men er enig i det Fru katthult sier... Jeg gikk ned 2 kg de første åtte dagene, nå er jeg ferdig med 30 DS og har ikke gått ned noe mer... Men det har forsvunnet noen cm her og der da, og jeg har blitt strammere[:D] Du er jo "bare" halveis å da...[:)]

ORIGINAL: Fru Katthult

ORIGINAL: Polarielle

I hear you sister![:'(]

I går hadde jeg min første hviledag på over TRE uker. Trent 30 DS kun avbrutt av intervall- eller joggeøkter. Synes jeg har vært SÅ flink. Men vekta peker bare rett bortover. Skjønner ingenting[>:] Tviholder på overbevisningen om at muskler veier mer enn fett, og at jeg sikkert har gått inn noen cm, men har ikke målbånd, så får ikke sjekket det ordentlig. Merker lite på klærne ihvertfall.
Prøver å holde motet oppe, men blir rett og slett SUR når jeg legger så mye i treningen uten at det skjer noe. Mitt siste grep nå er å ta ordentlig tak i kosten. Gidder ikke bruke masse energi på å trene, for bare å bryte det ned med sjokkis. Men hvis jeg ikke merker resultater etter det, så SLUTTER JEG!!!

(Neida, gjør jo ikke det. Men føltes bra å true litt....hehe....)

Uten nok mat vil man merke lite desverre. Da kjemper kroppen i mot med nebb og klør fordi den tror det er "dårlige tider".  Keep ut the good work Polarielle [:D] Jeg jobber som en helt med å få i meg nok og riktig mat. Merker det er enklere når jeg er på jobb og spise riktig og til riktig tidspunkt!

Tror nok også at det blir lettere å komme i rett matmodus når jeg begynner på jobb. Det er enda litt lenge til, så denne uka prøver jeg å spise slik jeg ville gjort på jobb. Frokost kl 7, yoghurt kl 10, lunsj i 12-13 tiden, kanskje en frukt rundt 14-15 og middag kl 16.30. Synes allerede jeg merker litt mindre søthunger på formiddagen i dag. Sikkert viktig å holde blodsukkeret oppe, ja.
Må forresten takke for at du alltid er så støttende og oppmuntrende fru Katthult!![:)] Og takke for dere andre som også deler gode og mindre gode erfaringer. Godt å vite at vi er flere!!!

Back
Topp