BLÆ

jas

Forumet er livet
Nå er tante på vei igjen... kjenner det skikkelig!! Hadde vært litt morsomt om det hadde skjedd nå..
Samboren var på sykehuset og leverte sædprøve i dag, så nå blir det spennende å se hvordan svaret blir... Men fy f*** så kult det hadde vært om vi fant det ut før resultatene kommer... Men som sagt jeg kjenner at min fordømte tante kommer hvert øyeblikk..
Vel, vel... da er det på'n igjen [:D]

ORIGINAL: Jas

Nå er tante på vei igjen... kjenner det skikkelig!! Hadde vært litt morsomt om det hadde skjedd nå..
Samboren var på sykehuset og leverte sædprøve i dag, så nå blir det spennende å se hvordan svaret blir... Men fy f*** så kult det hadde vært om vi fant det ut før resultatene kommer... Men som sagt jeg kjenner at min fordømte tante kommer hvert øyeblikk..
Vel, vel... da er det på'n igjen [:D]

[:@] så dumt.. men er du sikker på at TR kommer? når pleier hun å komme da? kvelden? natta? morgenen?

Krysser fingene for at tante holder seg laaaaaangt unna

Siden jeg sluttet på sprøyta og pillene så kan den komme når som helst på døgnet... Men jeg pleier å være veldig regelmessig på dagen...
Har alle tegnene som jeg har før tante kommer, så jeg tror nok at hun kommer i løpet av morgen dagen..............
Vil ikke det denne gangen [:@] Buhu

ORIGINAL: Jas

Siden jeg sluttet på sprøyta og pillene så kan den komme når som helst på døgnet... Men jeg pleier å være veldig regelmessig på dagen...
Har alle tegnene som jeg har før tante kommer, så jeg tror nok at hun kommer i løpet av morgen dagen..............
Vil ikke det denne gangen [:@] Buhu

jeg skal krysse fingrene for deg og håpe hun holder seg langt unna i 9 mnd. kan jo hende kroppen bare tuller med deg [:)]

Hadde vært kult om hu blei borte i 9 mnd ja [:D]

Får satse på at du har rett [:D]

det er synd da, kan da vel holde seg borte når noen ønsker det så sterkt

jeg hadde nok rett i går...fikk mensen..andre gangen på rad at den kommer når jeg står opp, så da er det nok det jeg kan regne med framover også [&:] Godt å vite da

Aldri så gæernt at det ikke er godt for noe!! Bra at du klarer å se det positive i det [:D][:D]

Back
Topp