BLÆÆH larver!

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Mannen hadde kjøpt cashew i dag, tok en håndfull og på en av nøttene satt en liten larve...[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] tittet i skålen og det var mange av dem. UUUUtrolig ekkelt [:'(][:'(]

har maten opp i halsen. prøver å trøste meg med at det er sunt med proteiner [8|][:'(][8|][:'(]

ÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSJJJJ! Det går no vel ikkje an???? [:'(][:'(][:'(]

Uuuææægh! Godt vi HAR spist allerede, heldigvis IKKE noe med cashew. Da hadde den maten bltt raskt returnert.
Dere må gå tilbake til butikken og klage, evt sende en klage til fabrikken, så tar de det opp med butikken.

er det mulig??? fy så ekkelt!
Bra du ikke spiste noe før du så det da...

Fyyy så ekkelt[:'(][:'(]

ORIGINAL: snoopey

ei eg kjenne fant en snigel i øla[:'(]

[:'(][:'(]

[:'(][:'(]

Hørte om en som fant en liten spurv i melkekartongen her for litt siden også...
Leste det igår selv. Tine hadde gjort seg skulls med de som drakk av "melke-spurve-kartongen" og gitt de "en gode" for den ekle hendelsen! Hva det var,ville de selvfølgelig ikke si! Huff...[:'(]

Ææææææærk!!!! Var det sånne i løs vekt, eller i "ferdige" poser? Fytti..... [:'(] du MÅ levere posen til butikken! Da trekker produsenten tilbake ALLE posene med samme produksjonsdato, fra alle butikker. I hvert fall har Mega-kjeden disse rutinene. Fysj å æsj...... [:'(]

ÆSJ [:'(][:'(]

nei fyyyyyyyyyy f***
da hadde jeg spydd en time sikkert etterpå... æsj, værste krypdyr jeg vet på denne jord!!

Dere må jo klage på det, dere kan jo få masse penger i erstatning og slikt.. ring avisa g si ifra...

Vi hadde kjøpt en plate med Firkløver en gang, og skulle kose oss med den på stranda. Det krydde av små "nøttelarver" over absolutt hele sjokoladen. [:'(]

Den gikk rett i søpla, men vi sendte et sinna klagebrev til Freia, og fikk faktisk en hel ekse med godteri tilbake - enda bra det ikke var noe Firkløver der. Skal love det gikk lang tid før jeg kjøpte Firkløver igjen (eller annen nøttesjokolade for den sakens skyld)

Men i hvertfall - det lønner seg å klage!

Back
Topp