BLÅTT LAG, Slankekrigen

Å, så gøy!! Det er jo kjempebra Om noen få uker har du garantert nådd 2 tall på vekta 

Jeg har tydligvis fått skikkelig influensa i dag. Har brygget på det i noen dager, men har sett ut som at det er på bedringens vei hele tiden, men tok visst skikkelig feil. I tillegg er jeg forkjølt. Men det er jo greit å bli syk når man først er sykemeldt 
Min plan for denne uka er å bli frisk, fortsette å helle nedpå med vann og kutte ned på karbs, fett og sukker. Så i slutten av uka håper jeg at jeg ser at sårene er grodd såpass fint at jeg kan gå meg en rask tur daglig å få svettet litt.. 

Jeg skal heller ikke veie meg før mandag, batteriene på vekta er tomme, så da kan jeg jo uansett vente med å skifte til mandags morgen 
 

Er ikke lenge igjen nå før du er under 100!!

Tror og håper at vi skal vinne hver uke frem til finaleuken. Da kommer vi i finalen alle sammen. Det hadde vært superkjekt!!  

 
Å ja håper det!! Tenker jo at hvis vi skal i finalen så må jeg jo nedover hver uke og da må vel vekta til slutt komme under hundre? Hihi
 
Men ja mariusmor jeg er helt med på den at vi skal stå på så vi alle kommer til finalen!! Med din nedgang hver uke så har jo de andre ikke sjangs! hehe :-)
 
jeg vet jo at det spiller ingen rolle hva jeg skriver no men vil at dere skal vite at jeg er utrolig lei meg! kom meg IKKE inn på babyverden, slet forrige uke også men no gikk det bare ikke! kom meg ikke inn på PM for å finne tlf-nr til rødtoppen, og kom meg IKKE inn her for å skrive det her..... jeg fikk til slutt opp et samtalevindu, slikt som jeg skriver i nå, men når jeg trykte på "post" så stoppet det helt opp.....

neste mulighet var å få en venninne som har babyverden profil til å gå inn og oppdatere for meg, men det fikk vi ikke til før kl var kvart på åtte, og da innså jeg at det ikke var vits da fristen allerede var ute......

jeg syns utrolig synd i dere som har mistet alle, ogjeg var sur selv for at folk ikke oppdaterte og dere dermed havnet på sisteplass, men jeg ser no at det kan være de hadde lignende grunn som meg-.. men forstår ikke hvorfor babyverden skal være så håpløs og komme seg inn på....jeg har kommet meg inn på mail og facebook..... jeg har prøvd flere ganger for dagen også...

men hør her!!

dere tre som nå er igjen EIER og dere har jo alltid størst nedgang, så team blå kommer til å toppe heile driden!!!!!!!!!!!!!! :D så lykke til!!!

 
Ja, jeg skjønte at det var noe sånt, Silien.
Tenkte at du har vært en såpass stor pådriver for oss, at du ikke kunne glemt oss. Tenkte at enten hadde skjedd noe alvorlig privat eller så kom du ikke inn på babyverden.
Så du var pålogget etter klokka 19 en gang og både jeg og happygirl bestemte oss for å vente å se om du fikk oppdatert, men etter en times tid var du utlogget igjen, og ingen oppdatering, så da fant vi ut at ukesresultatet måtte ut likevel 

Synes også det er helt isiotisk at babyverden tuller sånn! Min babyverden tullet noe fryktelig forrige uke, det var såvidt jeg fikk oppdatert da, vet flere lag også hadde problemer denne uka 

Det er synd at vi har mistet deg også  Men vi får bare jobbe hardt videre - vi vil gjerne havne øverst!! Vi er jo bare 3, men vi er STERKE Vi hadde jo over 1% nedgang denne uka, det er ikke verst bare det 
 
Å jeg håpet igrunnen at det var noe sånt Sillien. Hadde vært så kjedelig om du ikke hadde villet mer liksom, at det var det! Men utrolig kjipt at du ikke fikk logget på :-( Håper du fortsetter å henge her inne fordi om? :-)
 
åh nei, jeg kom meg såvidt innom rundtom sånn halv-kvart på åtte, det gikk kjempetregt og stoppet masse opp, men jeg KUNNE klart å komme meg inn å få oppdatert men jeg tenkte at det var nulltoleranse etter kl syv :P
 
Det er jo i grunnen nulltoleranse, men har man en god unnskylding så bør man jo se gjennom fingrene med det... Det var synd 
 
Huff da Sillien, det var trist. Håper du blir med i wildcard-gruppen og kommer tilbake i finaleuken :-)
 
Føler at denne uka går dårlig  Jeg sliter fortsatt med elendig matlyst, jeg spiser kun fordi jeg må.
Det positive er at jeg spiser lite, det negative er at jeg spiser altfor sjelden...
Så kroppen er garantert i sparemodus. Jeg prøver å gjøre noe med det, men det å presse ned mat når en virkelig ikke har lyst på det, gjør det egentlig bare vondt verre.
Men nå har jeg hvertfall klart å få i meg en smoothie, så da har jeg hvertfall fått start på forbrenninga, fylt magen og fått i meg vitaminer og antioksidanter + probiotika som hjelper magen å fungere i timene framover. 

Bare klaging fra meg i dag - kommer sterkere tilbake senere 
 
Oi det virker ikke noe gøy og måtte tvinge i seg maten :-( Håper smoothien smakte godt og at det blir bedre til helga med matlysten? :)

Igår gikk dagen veldig i ett, først skolen, så svømming med gutten min, også på kvelden var det på impuls ut å spise middag med ei venninne. Noe som førte til at det ble to stoore middager igår pluss over en halv pakke med mørk sjokolade :-( Dette gikk jo så bra denne uka, men nå går det verre. Off, hehe. Men har tenkt på det, og hvis jeg er flink idag, lørdag og søndag burde det kunne gå greit til mandag fordi om? Pluss at det er jo dette jeg må lære meg at når man har en utskeielses-dag så er utfordringa og fortsette å være flink dagen etterpå!! :-) Så idag er planen og være streng med kaloriene pluss gå på en step-time på treningssenteret.
Ha en fiin helg!
 
 
Søndag!! - og skallebank 
Var ute i går sammen med noen venninner, så da ble det god vin og senere litt for mange strawberrry daiquiri ute på byen... Fikk hvertfall danset en del i går og det gikk veldig bra, så det tyder jo på at jeg er klar for trening snart - bare uten så mye armgymnastikk 

Tror matlysta også er på tur tilbake, har klart å få i meg 3 måltider hver dag siden fredag, så det er på bedringens vei. Tviler på noen forskjell på vekta, men den sorgen får jeg ta i morgen 
Håper helga har vært snill med dere, så får vi satse på at vekta er snill med oss i morgen 
 
Da har vi alle oppdatert og alle har gått ned denne uken. Kjempeflott!!!
 
Ja det var bra at alle har gått ned. Jippi.
 
Da har jeg sendt inn oppdatering til mariusmor

And may I say: KANON nedgang på deg!! Du har på 5 uker gått ned over 10%, det er heeelt sykt Du snuser på slankedronningkrona for denne runden

Jeg meldte meg inn i vektklubb.no i natt, skal holde meg til 1538kcal om dagen fremover - håper det virker 
 

Gratulerer så mye jenter med 2. plass denne uken :-)

Rødtoppen: Vektklubb er ingen dum greie, jeg gikk ned en del da jeg var inne der engang. Etter hvert som du kan trene mer flyr nok kiloene av :-)

 
2. plass var mye bedre enn jeg forventet denne uka  Var inne på de andre lagene etter klokka 19, og fryktet da at vi kom til å ende opp enten på 3.plass eller sisteplass... Var litt redd for at jeg skulle ryke ut 

Men neste uke lover jeg bedre resultat 

Ja, mariusmor - har vært medlem der før, men kom aldri inn i det, så kuttet det ut.
Men har fått litt motivasjon siden min svigersøster har tatt av seg 20kg siden nyttår takket være vektklubb.no. Hun var ferdigslanket i sommer - og ser helt SMASHING ut Så idag har jeg fått i meg 4 måltider, og det ser bra ut 
 
Jeg var også redd vi kom til å havne sist, var ikke noe fornøyd med resultatet denne uka. Så er såå glad nå! Nå står vi på denne uka også tar vi tilbake 1.plassen til mandag!


Jeg begynte i ny jobb i helga, vet ikke om det var derfor jeg hadde så liten nedgang men stresset jo litt og var litt nervøs pluss at jeg følte jeg samlet myye vann i beina? Hehe vet ikke om det er det men, følte bare jeg gjorde alt riktig ellers? Hva tror dere?
 
Hvis man er stressa eller nervøs, så samler kroppen på vannet den inntar, så kan godt hende det var derfor vekta viste mindre nedgang enn vanlig 

Ja, vi skal jobbe denne uka, så vi havner på topp neste uke 
Dette er min andre dag med 1500kcal. Synes det er mye, jeg gjør ikke annet enn å spise, men har på et merkelig vis klart å få i meg 4måltider i dag, ett igjen og 190kcal gjenstår - ikke verst. Spent på om dette funker for meg denne gangen, eller om jeg har lagt på meg 3kg til mandag 
 
Vekta mi viste en nedgang på 300gr på 5 dager, og jeg kjente at motivasjonen begynte å forsvinne. Hadde egentlig ikke gjort noe annerledes, så jeg forsto ikke hvorfor. Dagen etterpå hadde jeg plutselig gått ned 1 kg på 1 dag. Enten er vekta helt tullete ellers så hadde jeg mye vann i kroppen som plutselig forsvant. Viktig å ikke gi opp når sånne ting skjer i hvert fall:-)
 
Back
Topp