BLÅTT LAG, Slankekrigen

vant vi? selvom jeg har oppgang?  enten har dere andre vært knallflinke ellers har de andre søget :P heheheh! dette går dårlig med meg altså.... hadde vært greit hvis jeg hadde vært hjemme i min egen hverdag, men jeg er jo på "ferie" i bergen og da blir de tmye drittmat og lite mosjon.. :(
 
Jaa, vi vant med en nedgang på 3,4kg, noe som utgjorde en prosentnedgang på 0,98% for oss 

Jeg føler heller ikke jeg gjør det så bra, men det er fordi jeg må sitte hjemme og ikke kan røre meg så mye som jeg vil. Hadde litt nedgang denne uka, men hoveddelen kom fra mariusmor og klumpen 

KonTrolla: Takk 


Nå må vi bare stå på, vi har jo endelig tatt førsteplassen, så vi kan jo ikke gi den fra oss med det samme 
 
Ny dag, og ny slankeukestart 

Nå skal jeg gå i gang med å lage meg forkost - skogsbærsmoothie!
Har sovet helt forferdelig i natt og uten så mye annet å gjøre enn å kjede meg om dagene, valgte jeg å sove lenge i morges heller.
Så nå blir det frokost! Så må jeg vel finne på noe å gjøre frem til jeg kan begynne med dagens middag som er lapskaus - tro det eller ei - det har jeg ikke laget før, til tross for at jeg har verdens enkleste oppskrift...

Hva skal dere gjøre denne uka??
 
Mmm det hørtes godt ut med smoothie..:-) Lurer på om det blir kveldsmaten her:-D Skjønner det må være kjedelig å ikke kunne gjøre noe Rødtoppen, jeg syntes du er god som holder motivasjonen oppe og klarer og være flink.

Jippi tenk at vi endelig vant blåinger!

Denne uka er mitt mål og klare og få trent litt mer, forrige uke ble det bare to treninger pluss en jogge/gåtur. Denne uka vil jeg prøve å trene tre ganger pluss en jogge/gåtur, det håper jeg gjør susen.:-)

For min del som enda er litt for glad i mat! :( så er det deilig å føle at jeg brenner det litt vekk med trening. :-)

Sillien: Syntes det er godt gjort av deg og klare deg på ferie, og 300gram er jo ingenting! :-) Da får du vel DET resultatet til mandag da? :-D
 
Yeyy!! Idag viste vekta 700gram ned fra mandag, nå skal jeg virkelig holde meg i skinnet denne helga og få et skikkelig bra resultat til mandag.

Ååå dere aner ikke hvor mye det ville betydd for meg og komme meg under 100 snart... Det er liksom en stoor milepæl for meg.. Og bare se to tall på vekta.

Hvordan går det med dere? Har dere en plan denne helga for å være flinke eller? Hadde vært greit med litt tips og inspirasjon! :-)
 
Så flott, klumpen Skjønner godt at det må være en stor milepæ, er jo en stor milepær og bare se et lavere tiertall på vekta

Jeg som hadde vært så flink denne uka... Snikveide meg på onsdag og da hadde jeg gått ned en god del, MEN på onsdagskvelden skjedde det noe som gjorde at jeg og sønnen min måtte i hui og hast hive oss i bilen og kjøre til mamma.Dagen etter satt jeg og ei venninne og kosa oss på kvelden, og hun hadde tatt med både potetgull, sjokolade og smågodt - prøvde å holde meg i skinnet, men det gikk ikke så godt  
Og mamma hadde bursdag igår. Samme med bestemora mi. Så det ble et kakestykke på meg da. Men NÅ, nå sitter jeg hos pappa. Uten så mye som frokost inntatt, for her var fritt for mat... Så hvis jeg sulter meg i dag og i morgen, så kanskje ikke det kakestykket hadde så mye å si
haha, nei huff

I tillegg ser jeg nå - når jeg sitter på pc, at mac og pc tydligvis ikke kan vise samme vindu. For når jeg oppdaterer vektnedgang i hovedinnlegget hjemme står de pent og pyntelig på rekke, mens når jeg nå låner en pc, så står de hulter til bulter... Det var jo bare megateit... sukk
 
Beklager at jeg ikke har skrevet på noen dagen, men jeg har hatt så mye å gjøre. På onsdag røk vaskemaskinen og jeg brukte hele kvelden på å få tak i en ny. På torsdag klarte jeg å kjøre på en stor stein og ødela bilen for mange titallstusen :-( Fikk takst på skadene i går. I tillegg til dette har vekten stått nesten i ro siste 3 dagene pga mensen.... Også sover ikke babyen pga at han hoster hele natten. Æsj!! Bare klaging herfra i dag....
Håper dere andre har det bedre.............
 


mariusmor skrev:
Beklager at jeg ikke har skrevet på noen dagen, men jeg har hatt så mye å gjøre. På onsdag røk vaskemaskinen og jeg brukte hele kvelden på å få tak i en ny. På torsdag klarte jeg å kjøre på en stor stein og ødela bilen for mange titallstusen :-( Fikk takst på skadene i går. I tillegg til dette har vekten stått nesten i ro siste 3 dagene pga mensen.... Også sover ikke babyen pga at han hoster hele natten. Æsj!! Bare klaging herfra i dag....
Håper dere andre har det bedre.............

Noen uker er bare slik, dessverre!
Du har hatt skikkelig uflaks denne uka  Håper alt ordner seg til slutt - ting har jo en tendens til å gjøre det selv om det ser mørkt ut en stund
Better luck next week...


Jeg har også fått mensen denne uka, men ser faktisk ut som vekta viser nedgang likevel, så det var jo faktisk en positiv overraskelse. Jeg drar hjem i dag, og håper jeg bedre klarer å holde meg i skinnet der, der er det iallfall jeg som står for matinnkjøpene  hehe
Og i morgen er det veiedag, det blir jo morsomt å se hvordan det har gått for oss denne gangen

 
Off håper neste uke blir bedre for deg mariusmor.. Så kjedelig

Ja her går det vel sånn midt på treet greit føler jeg. Er ganske spent på imorgen. Det som er, er at de siste dagene så har det føltes som om kroppen har trengt litt mer energi enn vanlig - altså jeg har økt kaloriinntaket - som har ført til at vekta har stoppet opp. :( Men det har godt ganske fort nedover de siste ukene, så har vel kommet til et punkt der jeg må innse at en kg i uka er mer enn nok!) :-p hehe

Lykke til imorgen smurfer! Håper hvis vi alle har godt ned litt hver, at det holder for oss til å ikke havne nederst:-)
 
Synes du har gått ned masse jeg Klumpen *sin* mamma, over 1 kg, det er kjempebra da. Vi har fortsatt helgen med spysyke på Marius og han vil bare sitte på fanget hele tiden stakkars. 
 
Smurfer: Vi er jo bare helt RÅ!!

Dette går jo over all forventning!! Denne uka har vi altså slitt med syke unger, høyere kaloriinntakk, usunt snacks, stressende omvigelser og mensen - og likevel klarer vi å gå ned i vekt - vi har allerede gått ned mer enn forrige uke - så jeg er kjempespent på hva Sillien har gjort denne uka 

All creds to you, girls!!emoticon

 
Ja, jenter - da har vi kommet oss ned i bare 3 stykker. Og det er jo synd. Vi havnet igjen nederst, men hadde likevel størst nedgang - og DET skal vi være stolte av! 
Fra neste uke er vi kvitt enda mer vekt - og det blir spennede de neste 5 ukene...

Så det er jo ikke på sin plass å gratulere oss selv da vi har mistet Sillien, men vi har hvertfall gjort en god jobb forrige uke 

Men vi var ikke det eneste laget som mistet deltakere heller. 
 
jeg må bare si det at jeg synes synd i dere som mister så mange når vi har såvidt begynt med konkurransenmen dere skal ha det at dere er et veldig sterkt lag likeveldere hadde jo tross alt mest nedgang 
 


GreteRenate88 skrev:
jeg må bare si det at jeg synes synd i dere som mister så mange når vi har såvidt begynt med konkurransenmen dere skal ha det at dere er et veldig sterkt lag likeveldere hadde jo tross alt mest nedgang 

Må signere den her!! 

Fatter ikke at jeg har klart å sette sammen et lag med såååå mange som har gitt f***! :( 

Men dere som er igjen må bare stå på, og gjøre deres beste :) 
 
Ja, det er veldig synd, men vet liksom ikke helt hva man kan gjøre anderledes for at de skal henge på... Kanskje vi er vanskelige å huske på?? haha

Men jeg har hvertfall ikke mistet motet enda, vi klarer oss jo tross alt fint  hehe
 
Det var dette jeg fryktet kom til å skje. Jaja vi får stå på vi som er igjen!!
 
Nei..Så dumt at Sillien ikke oppdaterte.:(

Jaja nå skal jeg ikke tenke mer over det, for vi tre som er igjen vil dette veeldig og tror derfor det kommer til å bli noen gode uker fremover! Jeg skal ihvertfall gi alt, motivasjonen er der så dette blir bra. Skjønner liksom ikke hva vi har gjort galt som blått lag, er dette bare veeldig tilfeldig? Trodde vi var så veldig flinke til å motivere og støtte hverandre nå? Jeg er ihvertfall veldig fornøyd.
 
 
Jeg synes også at vi er blitt veldig flinke til å oppmuntre og motivere hverandre. Jeg har hvertfall mer motivasjon og pågangsmot nå enn for 2 uker siden.

Jeg er egentlig ikke et konkurransemenneske, men føler nå at jeg er virkelig klar for å konkurere og virkelig stå på får at vi ikke skal tape... Og mye av det er fordi vi er et team. Synd det ikke er motivasjon for alle. Og håper at det er tilfeldig at vi har mistet så mange :) 

Men føler at vi 3 som nå er igjen kan klare dette veldig bra!! Det finnes håp for oss 
 
Ja det finnes håp for oss! Vi klarer dette. 
 Å dere idag viste vekta noe helt utrolig! Den viste hundreogfire komma noe!!!
 Ååå jeg er så glad, nå er det seriøst under fem kg til!! Jippi! For å feire dette er mitt mål for uken og trene 4 ganger + en gåtur/joggetur! Har itillegg bestemt meg for "bank i bordet" at jeg ikke skal veie meg før på mandag :-D Ja dette er min ukesplan, hva er deres? :-)
 
Back
Topp