BLÅTT LAG, Slankekrigen

Ny dag, nye muligheter 

Hva skal dere trene og gjøre idag?? Hvordan føler dere dette går??
Jeg har en del skolearbeid å gjøre, har hatt ei uke på meg til å gjøre det, men jeg jobber best under press og utsetter alt til siste liten. Så dette "prosjektet" mitt skal være ferdig i kveld klokka 18. Men tror det skal gå greit, er ikke all verden med arbeid....
Jeg hadde tenkt å gå meg en liten tur i tillegg, men ser at jeg må utsette den til i morgen.

Drømte forresten at jeg trente hardt i natt - så håper jeg forbrente noen kalorier av det  Men det er vel lite sannsynlig...

Håper det går bra for dere, jenter. Gleder meg allerede til mandag for å se hvor vi havner - Vi skal IKKE nederst!!
 
Idag har jeg vært på skolen, lagt frem et prosjekt foran alt for mange folk, hatt puls som en rotte, syntes sånt er sååå ubehaglig. Etterpå gikk jeg og trente for å få ut litt frustrasjon over min egen presentasjon. (Man kan jo ikke noe for at man er nervøs men likevel, vil jo gjøre det bra, men det er innholde som teller i prosjektet, ikke hvor mye man kan smile og le og få publikum med! ;-) Bæh, måtte bare få det ut. Ikveld skal det feires med resten av gruppa på prosjektet. Det blir gøy!!

Ååå ja håper også treningsøkten i drømmen din tells! :-D
Det blir kjempe spennende til mandag. Føler det går greit men prøver å være flink til å ikke veie meg så ofte som til vanlig så skal bli spennende og se på mandag! Nei vi skal ikke nederst.
 
Jeg skal gå på fjelltur med en venninne. Gjør det hver onsdag :-)
 
jeg har vandret rundt med mamma ganske lenge med vogn, ellers har jeg hatt andre ting å gjøre, skal på kurs med jobben i morgen og fredag, men det er drama og dans så det er jo litt mosjon :)
 
Yey!

Nå er vi kommet på 5 sider, mandag var vi på 3 - så dette går fremover 
Idag skal jeg gå meg en laaang tur - den er på hele 500-550m... Men så må jeg jo gå tilbake også, så da blir det ca 1km tilsammen. hehe, man kan jo bli frustrert av mindre....
Og ellers skal jeg gjøre storhandling før helga, siden jeg ikke fikk gjort det på tirsdag. Så det er vel den aktiviteten jeg kan ta meg til i dag. Dette er ganske frustrerende - gleder meg virkelig til jeg er bra nok så jeg kan komme meg ut å trene 

Nå må vi bare stå på i helga, så tror jeg at mandagen blir bra!! 
 
Forresten, Sillien: Dans og drama er jo så utrolig gøy!!
Har hatt drama et helt år på lærerskolen, og det er så vanvittig gøy, skal ha det etter jul også.

I kveld, jenter, skal jeg nyte mitt store idol - eller hva man kan kalle det - LISA WILLIAMS! Man kan alltid håpe på at det kommer noen frem fra min familie, men har ingen følelse på at det kommer til å gjøre det.
Men først skal jeg shoppe litt sammen med mamma. 

Opp og hopp!
Ha en fin fredag, smurfer 
 
Ååå det hørtes utrolig gøy ut Rødtoppen:) Koos deg!!
God helg smurfer. Jeg skal gi aalt for å være flink til mandag. Men helga er vaanskeligst! :-( Men skal klare det for dere.
 
rødtoppen: ja det er kjekt, jeg er dramapedagog på kulturskolen og koser meg vanvittig... skal ta master i dramapedagogikk, men er jo i permisjon fra studiet no :)

men her går det dåååårlig,,, har gått opp 200gram, og tror ikke jeg går ned igjen...  har hatt en tøff uke, det var faktisk utrolig vanskelig for meg å skulle pakke masse ting, dra på kurs i to dager for deretter å FLY til Bergen - jeg HATER å fly! og dette med min lille baby på 2 mnd.. det hele har faktisk vært utrolig utmattende, men nå som jeg er kommet til Bergen kjenner jeg energien komme snikende, og i morgen blir det tur i fjellveien :) 
 
Så utrolig gøy!! Jeg kommer nok ikke til å få så veldig mye bruk for dramaen min, annet enn i klasserommet og tverrfaglige prosjekter. Men håper jo selvfølgelig å få jobb på en skole der de setter opp litt forestillinger 

Men det er sikkert bare vannvekt du har lagt på deg, for når du stresser sparer kroppen på vann, og dermed legger du jo også automatisk på deg 

Vi satser på at det går bra likevel.
 
Jeg var i bursdag i går til svigermor. Hun serverte eplekake, gulrotkake, marsipankake, sjokolade, brus og is. Spiste jeg noe av dette? Nei, jeg drakk bare vann!! Alt for laget!!  Håper det går bra med dere andre også.
 
Wow mariusmor, du er min helt!!emoticon DET er godt gjort!! Jeg har ikke ikke spist noe annet godteri enn litt 70% kakao sjokolade, så er ganske fornøyd selv.:)

Men jenter, kan dere rette på meg hvis jeg tar feil, men hvis vi alle går ned litt til imorra skal det ikke litt til at vi havner på bunnen da? Siden vi bare er 4? Eller er det ikke sånn det funker? Blir det vanskeligere for oss? Ååå jeg vil ikke at noen av oss skal ryke.
 
 

Så flink du har vært også :-) Kjempebra!! 

Det blir gjennomsnittet av oss 4 som er igjen som teller, så om vi alle har gått ned masse, så må vi jo vinne denne gangen.

 
Ja, det er virkelig godt gjort, mariusmor!!

Det er prosentnedgangen til oss 4 som er igjen som teller. Vi er kvitt de andres vekt, så dette skal gå bra 
 
Da var dommedagen kommet 

Heldigvis har jeg klart å vært litt flink med maten, så vekta viste -400g. Det er ikke all verden. Jeg synes dette går sakte. Derfor har jeg bestemt meg for å ta et drastisk steg videre siden jeg ikke kan trene. Så fra i dag kutter jeg ut karbs, sukker og usunt fett. Så skal jeg leve slik i 17 dager. En slags renselsesprosess for kroppen hvor avhengigheten for sukker forsvinner. Deretter skal jeg på nytt prøve vektklubb.no 
 
Høres ut som en god plan. Synes forresten det er bra å gå ned når du ikke trener jeg :-)

Rødtoppen Hissig skrev:
Da var dommedagen kommet 

Heldigvis har jeg klart å vært litt flink med maten, så vekta viste -400g. Det er ikke all verden. Jeg synes dette går sakte. Derfor har jeg bestemt meg for å ta et drastisk steg videre siden jeg ikke kan trene. Så fra i dag kutter jeg ut karbs, sukker og usunt fett. Så skal jeg leve slik i 17 dager. En slags renselsesprosess for kroppen hvor avhengigheten for sukker forsvinner. Deretter skal jeg på nytt prøve vektklubb.no 


 
jeg sliter med babyverden og med mine sider, men jeg har hvertfall g¨ått opp 300 gram, og det hadde vært supert hvis rødtoppen hadde giddet å regne ut for meg hvor mnye det er i % ut i fra forrige meldingen min, jeg kommer meg ikke inn på mine sider, å vidt inn her! :D
 
ja, det er i orden, Sillien. har store problemer selv... Hjelper ikke at jeg har verdens dårligste tålmodighet Jeg skal regne ut og oppdatere 
 
Jeg sliter bare når jeg bruker Firefox. I opera har jeg ingen problemer. Et tips bare, men kanskje er det annerledes for dere...
 
Har ingen andre valg enn safari, da jeg har Mac, men var vel ca en times tid det var store problemer med å komme inn, brukte mye tid på å vente 

MEN - denne uka ble vi best dere, å så fantastisk 
Så deilig å ikke miste noen denne uka, vi har ingen å miste heller. Vi er jo bare 4 stykker  Men vi er sterke - for vi har overlevd de første ukene, når 60% av laget har falt ut 
 
GRATULERER!!! :D:D
 
Back
Topp