BLÅTT LAG, Slankekrigen

Hvis ikke alle oppdaterer idag, så er jeg jeg som ryker ut... Jeg veier det samme som forrige mandag, men det var forventet - eller egentlig en positiv overraskelse da jeg trodde jeg hadde lagt på meg...

For denne uka har jeg et lite håp om at vi ikke havner nederst og må miste noen.

Jeg synes også det er veldig lite liv her inne. Vi er nå bare 7 deltakere, og når 3-4 av de sjelden er inne er vi bare 3-4stykker igjen til å oppdatere og motivere og finne motivasjon ikke minst! Jeg er inne flere ganger om daegn, prøver å skrive noe, men synes det er litt deprimerende hvis det var jeg som sist gang var inne. Vet ikke hva annet vi kan gjøre. Vi som er her inne må hvertfall bli flinkere 
Vi får ta fatt i det fra i dag, jeg trenger virkelig hjelp i uka som kommer, kan ikke trene, kan ikke gjøre så mange dagligdagse gjøremål heller, så må virkelig holde meg på matta når det gjelder maten jeg putter i meg...
 
Bare innom og heier på dere ikveld :)

Hadde selv gått ned nesten et kg når jeg snikveide på lørdag, og så kom tanta ;p Men, kan tross alt registrere nedgang til TROSS for tanta, og da er man jo fornøyd :)

Lykke til, smurfebabes!
 
Jeg krysser fingrene for at ingen forsvinner fra vårt lag. Vi er jo så få!!!!!!!!!!!!
 
Ja, det håper jeg også, mariusmor, men det ser veldig dårlig ut  Neste uke er vi vl bare 4 igjen... 

Så bra KonTrolla, vi kunne hatt nytte av det kiloet, røddagene er et herk - som jeg sier så mange ganger - Mannfolkene vet ikke hvor heldige de er 
 
Neei mister vi så mange?? Det er jo nesten litt komisk:) Jaja kanskje det blir bedre? Så vet vi ihvertfall at vi som er igjen vil dette tenker jeg. Nå har jo mange sine grunner det forstår jeg men som sagt dette er litt komisk. emoticon Håper noen flere oppdaterer!!
 
Og ja vet KonTrolla ikke nok med at vi har det i nesten en uke,
det går utover vekta også!!emoticon
Men så bra med nedgang fordi om.

Heia smurfene!! emoticon  
 

4 igjen, det var lite.... Vi får stå på vi som er igjen da... Håper noen opdaterer nå innen 5 min, men det ser jo ikke så lovende ut. 

 
Nei, da er vi 4 stykker igjen, dere. Vet ikke om jeg skal le eller gråte, men kanskje det faktisk blir bedre nå... Det er jo vi 4 som er igjen som er her inne iblandt. De andre 3 har mobilnummeret mitt, men de har ikke benyttet seg av det. Kan jo være grunner til at de ikke har oppdatert, men... De har ikke vært innlogget på mange dager heller, kanskje de har glemt av hele krigen - kan jo være at det er mandag - mange har kanskje mye å gjøre på mandager, men jeg vet ikke. Trodde virkelig ikke det skulle være så vanskelig å sende ei melding med noen tall... 
Litt skuffet, ja. Føler nesten at det er min feil - men er ikke egentlig noe jeg kan gjøre med det 
Jaja, vi får oppdatere, og neste uke får vi håpe på knall nedgang, så blir dette bra 

 
Nei det er ikke noens feil. Tror vi bare hadde litt uflaks med laget.. At så mange useriøse er på et lag.. Men nå er vi fire igjen og vi skal til finalen sammen!!Så nå står vi på så vi vinner runde etter runde og beholder alle. Gir litt ekstra motivasjon også for nå må vi jobbe hardt! Men det er prosenten på oss i gruppa sant? Det skal vel ikke ha noe å si på resultatet at vi er 4 igjen? (Fra neste uke altså) Og de andre er for eksempel 8? For da ryker vi jo med en gang. Hvordan funker det?
 
Ja, vi skal stå på å vinne hele greia 

Neste uke er vi kvitt de andres vekt, og da er det prosenten til vi 4 som er igjen som gjelder. Denne uka hadde vi liten prosentvektnedgang, men vi satser på større nedgang neste uke.

Ja, vi har vært litt uheldige med gruppa, men for all del - vi satser på at det blir bra til slutt 
 
Å nei! Søren også. Og jeg beklager så utrolig mye til alle dere andre.

Her er saken: De andre slankekrigene har det alltid vært 2 dagers frist... Altså når veiedagen var mandag, så har fristen vært tirsdag ettermiddag. Så da har jeg rett og slett ikke hatt med meg hodet denne slankekrigen. Jeg har ikke så enkel tilgang på nett og hadde tenkt å oppdatere i morgen siden vi kom hjem fra ferie i natt og det har vært en hektisk dag.

Uansett, sorry til alle dere. Har vært med helt til slutten de 2 siste krigene og vet hvor irriterende det er at folk ikke oppdaterer. Er flau, så tar sniker meg ut fra forumet her en stund. Lykke til videre!
 
Skjønner hva du mener, Prinsesse Fiona, i forrige slankekrig hadde vi to veiedager. Noen hadde torsdag, andre hadde fredag, så raporterte vi inn fredag, denne gangen har jo alle samme veiedag, så for de som var vant til å ha en ekstra dag etter forrige krig, så sitter det i - man tror man har bedre tid enn man har. Og plutselig er det mandag 

Jeg hadde det travelt selv i dag, kom faktisk ikke på at det var veiedag før klokka var nesten 16 i dag. Alt har gått i ett, og plutselig slo det meg at jeg måtte hoppe på vekta og sjekke internettet  Ting kan skje...
Men det er trist, men du er jo ikke den eneste som "glemte av", minstet to til denne uka... hehe, men håper vår lille gruppe overlever de neste ukene 
 
Synes det er imponerende at vi 4 på laget vårt sto for en nedgang på hele 0.58% jeg. Gikk faktisk mest ned av alle lagene til tross for at 3 stk ikke oppdaterte. Om vi fortsetter sånn så vinner vi!!
 
Ja, det var det jeg også så, jeg er ufattelig stolt av dere, for vi var 4 som oppdaterte, og bare 3 hadde en nedgang, og det var sykt bra!! 
Neste uke skal vi alle 4(!!!hehe) oppdatere med nedgang, så dette blir bra til slutt. 
Vi har nå hatt to uker hvor vi er nokså amputerte, men fra nå av kommer vi STERKT tilbakke 
Gleder meg til å vinne med dere!!!
 
flott at vi fire no kan snakke sammen og motivere hverandre!!! plutselig mange innlegg på en kveld :P

jeg skal på kurs med kulturskolen i to dager, deretter skal jeg til Bergen i 12 dager og gleder meg masse! skal bo hos mamma, der det bare blir servert sunn mat og vi trener masse, så da regner jeg med vektnedgang... hååper bare de har vekt, for jeg har ikke plass til å dra med meg det til bergen, drar allerede med meg baby, vogn og bagasje ;) litt redd for alle besøkene da, til farmor og pappa og de og slikt hvor det sannsynligvis kun blir servert kaker og slikt, men har bestemt at jeg skal ta ETT kakestykke og ikke mer ;)

hva skal dere gjøre I DAG for å gå ned i vekt? Hva skal dere spise og skal dere bevege dere? Jeg starter dagen faktisk med grov baguette med ost og skinke, jeg må ha mye inn på morgenen og jeg ammer, så jeg er redd for å miste melken ;)
 
Har nesten litt dårlig samvittighet for å ha satt samme dette laget jeg :( 

Men det virker som dere som er igjen er villige til å gi ALT, så jeg er sikker på at dere klarer dette!!

Masse lykke til videre, og stå på! 
 
Sillien: Du kan jo komme å veie deg hos meg :-) Jeg bor i Bergen

Sillien skrev:
flott at vi fire no kan snakke sammen og motivere hverandre!!! plutselig mange innlegg på en kveld :P

jeg skal på kurs med kulturskolen i to dager, deretter skal jeg til Bergen i 12 dager og gleder meg masse! skal bo hos mamma, der det bare blir servert sunn mat og vi trener masse, så da regner jeg med vektnedgang... hååper bare de har vekt, for jeg har ikke plass til å dra med meg det til bergen, drar allerede med meg baby, vogn og bagasje ;) litt redd for alle besøkene da, til farmor og pappa og de og slikt hvor det sannsynligvis kun blir servert kaker og slikt, men har bestemt at jeg skal ta ETT kakestykke og ikke mer ;)

hva skal dere gjøre I DAG for å gå ned i vekt? Hva skal dere spise og skal dere bevege dere? Jeg starter dagen faktisk med grov baguette med ost og skinke, jeg må ha mye inn på morgenen og jeg ammer, så jeg er redd for å miste melken ;)


 
Så koselig det høres ut. :-)

 Jeg skal svømme idag som trening. Hvis jeg er flink unner jeg meg det en gang i uken fordi jeg syntes det er så fantastisk deilig:) Før så unna jeg meg digg når jeg hadde gjort noe bra, nå unner jeg meg svømming. Dette må da være et godt tegn?
 Ha en fin dag mine tre små smurfer.emoticon
 
Mariusmor: det skal jeg huske på hvis mamma ikke har! :D hvor i Bergen bor du då? Jeg kommer derfra da, hvis det ikke var obvious ;)

Klompen: det høres ut som et veldig godt tegn! :D
 
Klumpen: Svømming er deilig! Kos deg masse Kunne ønske vi hadde flere muligheter her i Tromsø, men det eneste er en falleferdig svømmehall som leker/lekker(?)

Happygirl: Ja, nå er vi forhåpentligvis ferdig med frafallelsen, så nå kan vi virkelig begynne å se fremover 

Hva skal jeg bruke dagen til? Har så lyst å ta meg en tur på Friskhuset eller finne fram Zumba-dvdene mine, men kan ikkje gjøre noen av delene. Har skikkelig vondt etter operasjonen forrige uke, og er ordentlig hemma i alt jeg gjør. Så den største treninga jeg kommer til å gjøre idag er vel å sette skitne kopper inn i oppvaskmaskinen og legge sammen klær. Og for ikke å glemme å putte varer oppi handlevogna senere idag... (handlevogna saom samboeren min må skyve, siden jeg ikke klarer...hehe)

Det positive er jo at det er jeg som bestemmer middag. Så kan jo komme på ordentlig sunne alternativer. Var skikkelig stolt av meg selv i går da jeg istedenfor å spise ei fin skive med nugatti, spiste et grovt horn med ost og grønnsaker. Så blir nok å fortsette i den banen når det gjelder mat  

 

Jeg bor på Melkeplassen, altså ikke så langt fra sentrum.

Kos deg på svømmingen Klompen.. vi skal også svømme, Marius og jeg går på babysvømming og det er så gøy :-)

Du må ha god bedring Rødtoppen, må ta vare på deg selv nå!!

 
Back
Topp