BLÅTT LAG, Slankekrigen

Om noen på laget ikke oppdaterer så havner laget sist desverre!
 


Sillien skrev:
havner vi sist??? :(


Ja, pga de som ikke oppdaterte 
Blir lei meg når folk ikke oppdaterer. Samme problemet hadde vi sist slankekrig, var jo en av kriteriene for å bli med denne gangen - for at man skulle ta det alvorlig. Kan selvfølgelig være gode grunner til at de ikke oppdaterte (sykdom o.l) men blir likevel lei meg...
 
Nei.. Jeg er helt på gråten!!

Jeg har hatt den værsteog travleste dagen idag, og ikke fått vært på nett.. Jeg veide meg jo i morges og gledet meg til å komme med gode resultater!

Jeg skjønner at dere er skuffa, og seriøst, dette er ikke meg! Missa ikke en eneste oppdatering forrige krig, og er både motivert og dedikert.

Er skikkelig lei meg, både for at jeg har ødelagt for meg selv, og for dere.

BEKLAGER, men jeg kunne ikke gjort det annerledes, siden jeg ikke kom meg på nett ;(
 


KonTrolla skrev:
Nei.. Jeg er helt på gråten!!

Jeg har hatt den værsteog travleste dagen idag, og ikke fått vært på nett.. Jeg veide meg jo i morges og gledet meg til å komme med gode resultater!

Jeg skjønner at dere er skuffa, og seriøst, dette er ikke meg! Missa ikke en eneste oppdatering forrige krig, og er både motivert og dedikert.

Er skikkelig lei meg, både for at jeg har ødelagt for meg selv, og for dere.

BEKLAGER, men jeg kunne ikke gjort det annerledes, siden jeg ikke kom meg på nett ;(

Ja, som sagt, noen har gode grunner, men det er trist når det skjer.
Huff, ja. Det er ikke noe særlig, men du var ikke den eneste. Var 3 fra grønt lag også som ikke oppdaterte. Men meld deg inn i wild card gruppa, så kommer du sterkt tilbake 
 
Nå har vi jo fått mobilnr. til rødtoppen, så forhåpentligvis skjer det ikke igjen. Og ikke vær lei deg KonTrolla, det kan faktisk skje den beste. Som det ble sagt før, sleng deg på wildcard.

Jeg er ikke glad for at folk ikke oppdaterte, men ser jo at det redda meg... skjerpings Linky!!

Ny uke, nye muligheter alle sammen!
 
Wow tre stk! Det var kjedelig. Jaja.. Fordi om det selvfølgelig er sånt som skjer så var det litt kjipt å miste så mange den første uken. Håper ikke flere detter av nå!!

Hva er planen denne uken da jenter for at vi skal vinne til mandag?  
 
Har planer om å fortsette som jeg har gjort :-) Maten har mye å si for nedgangen, så det må jeg fortsette å være flink med. Trene kan jeg prøve å gjøre mer av :-)
 
planen er å kose meg med masse sunn mat og prøve nye ting! jeg har fremdeles vondt i "australia" etter fødsel så kan ikke trene noe særlig, mnen jeg går i minst 3 kvarter hver dag :)

jeg spiser fremdeles litt snop i helgene, men har funnet trikset som får meg til å spise mye mindre: jeg skal være fullstendig bevisst når jeg gjør det, f.eks når jeg spiser en sjokolade... så skal jeg sette meg ned og være helt bevisst på at jeg spiser den, smaker på den og nyter den.... hviis jeg spiser den mens jeg ser på tv så er den plutselig vekke....jeg gjør det til et skikkelig rituale -;) da spiser hvertfall jeg mye mindre :)
 
De neste ukene må jeg bli veldig flink med maten. Jeg skal opereres i morgen, og kan da ikke trene ordentlig på 3-4 uker. Kan gå turer o.l. men ikke røre armene noe særlig, så det kan bli spennende. Håper likevel at jeg skal klare å oppnå gode tall med å spise sunt, kutte ned på karbohydrater på ettermiddagene, det vet jeg har funket før 
 
Veldig hyggelig at dere forstår meg :)

Er skikkelig kjedelig å ikke få være her, for jeg har venta hele sommeren! Og kjedelig for dere, for jeg har enda mer å komme med ;p

Heier på dere fra sidelinja! For mit hjerte er blått ;D
 
hvordan går det smurfetter???? ;) får dere det til? jeg er redd jeg ikke går ned noe, jeg var på restefest etter dåp i går og spiste kake, og var innom jobben i dag hvor de feiret babyen min med kake :P hehehe
 
KonTrolla: Syntes det var utrolig kjipt at du ikke får vært med på laget men du kan jo "være" på laget vårt fordi om? Og skrive, motivere og bli motivert her inne men bare oppgi vekta på wildcard gruppa?Du er jo en smurf!! 


Rødtoppen Hissig: Lykke til med operasjonen imorra!


Sillien: Du klarer å gå ned til mandag, det er lov å kose seg litt vel?
 
Hvordan går det med dere, jenter??

Håper det går bedre med dere enn med meg, jeg har ikke en god uke, føler meg ikke særlig bra etter operasjonen i går, og selv om jeg har lite matlyst, så vil nok vekta i beste fall stå i ro og ikke gi meg oppgang. 

Så jeg håper dere har ei flott uke, så havner vi ikke nederst på mandag 
 
Wow å stille det er her:) Ja hvordan går det med dere?
Jeg har en good feeling denne uka så nå må jeg bare være flink i helga så burde dette bli bra.:) Hva er deres planer for å være flinke i helga? Trenger inspirasjon!!
 
Ja, da var snart helga over igjen... Og veiedag i morgen.

Det er godt du har en god feeling, klumpen *sin* mamma, vi satser på at resultatet blir bra 

Denne uka har jeg en følelse av at jeg antakeligvis har høyere vekt enn forrige uke 
Har ikke vært flink med maten, har syntes alt for synd i meg selv, hatt vondt og trøstet meg med kakao og spist litt sjokolade... Har dårlig samvittighet nå, men det virket liksom som en god idé på det tidspunktet. Har ikke hatt spesielt god matlyst, så har blitt til at det sunne har viket litt for raske karbohydrater 

Men i går kveld hadde jeg og sambo skaffet barnevakt, så da tok vi turen til en resturant og prøvde noe nytt (faktisk første gang vi var ute sammen på den måten siden vi ble foreldre for 2år siden :O). 3-retters middag, der bacalhau var hovedrett. Aldri smakt det før, men det var jo ganske godt (bortsett fra seien og torsken), så fikk litt smaken tilbake da, ville fortsette med å spise god og sunn mat basert på grønnsaker og ferske råvarer. Så håper jeg klarer det i uka som kommer 

Sorry klaginga jenter, håper det går bedre med dere:)
 
Ja, da var snart helga over igjen... Og veiedag i morgen.

Det er godt du har en god feeling, klumpen *sin* mamma, vi satser på at resultatet blir bra 

Denne uka har jeg en følelse av at jeg antakeligvis har høyere vekt enn forrige uke 
Har ikke vært flink med maten, har syntes alt for synd i meg selv, hatt vondt og trøstet meg med kakao og spist litt sjokolade... Har dårlig samvittighet nå, men det virket liksom som en god idé på det tidspunktet. Har ikke hatt spesielt god matlyst, så har blitt til at det sunne har viket litt for raske karbohydrater 

Men i går kveld hadde jeg og sambo skaffet barnevakt, så da tok vi turen til en resturant og prøvde noe nytt (faktisk første gang vi var ute sammen på den måten siden vi ble foreldre for 2år siden :O). 3-retters middag, der bacalhau var hovedrett. Aldri smakt det før, men det var jo ganske godt (bortsett fra seien og torsken), så fikk litt smaken tilbake da, ville fortsette med å spise god og sunn mat basert på grønnsaker og ferske råvarer. Så håper jeg klarer det i uka som kommer 

Sorry klaginga jenter, håper det går bedre med dere:)
 
så koselig på restaurant da!!! jeg fikk venninner opp fra bergen og de overtalte meg til å spise masse snop og chips!!!!! :( hheheh de hilser og sier unnskyeld, men har ikke sett de på driiiitlenge siden jeg bor i en annen del av landet.... jeg fant kun frem druer når vi var på butikken, men det var ikke godt nok ;) hehehe... åååh..... de druene ligger enda i kjøleskapet! nam!!! spiser litt no :P
 
Du får ikke lov til å ryke ut Sillien, satser på at noen ikke oppdaterer!! Jeg leste det andre innlegget ditt og er veldig enig, føler meg også litt alene så tror hvis vi alle er litt flinkere så burde dette gå bra? Fordii jeg trenger ihvertfall støtte, det er nå det begynner å bli vanskelig, det er her jeg alltid har gidd meg før fordi jeg ser jo at vekta går nedover hvis jeg vil, det er bare det at jeg tenker at slankinga kan jeg begynne med imorra! Merkelig det der når man veier over hundre kg.... Jeg vil motivere og bli motivert så vil at alle skal legge ut masse innlegg så vi alle får litt motiivaasjon!!!
 
Back
Topp