BLÅTT LAG, Slankekrigen

jeg ønsker å innta mindre kalorier enn jeg forbrenner, men jeg fullammer og er litt redd for at det skal gå utover melken.... noen som vet hvor lite jeg kan innta uten at det går utover melken?
 
Jeg har på et sett hatt ferie helt til nå. De siste ukene har jeg ikke puttet i meg så veldig mye tullmat, men har heller ikke trent. I dag har jeg min første skoledag, så tror det blir lettere for meg å innse at ferien faktisk er over for denne gang da. 
Jeg har gått ned 700g siden jeg kom hjem i midten av august, det er ikke mye, så nå må det bli fortgang hvis jeg skal klare å nå målet mitt til jul. 

Idag blir det mye grønnsaker og rent, magert kjøtt. Kanskje får jeg tid til å trene litt i kveld, skal hvertfall sette sammen rockeringen og forsøke å rydde plass til å rocke her i min lille stue. 
 
Silien:

Jeg tror man skal legge på ca 300 kcal ekstra. Så om man må ligge på 1500 kcal for å gå ned, så skal man da spise 1800. Gjorde det selv mens jeg amma. Mister melken veldig lett, men dette gikk fint for min del. Du kan jo prøve deg frem :)
 
God rockekveld, Rødtoppen!
Er ikke barebare å komme inn i rytme igjen!

Her er viljen tilstede, men mannen pusse opp hver kveld, og lillemor har begynt nye gråtetokter, selvsagt på det tidspunkt når storesøster endelig sover, så jeg sitter pal og går inn hvert 5 min - omtrent hele kvelden. Er jeg heldig så våkner storesøster av det hele, og så tar det resten av kvelden å få henne i søvn igjen..

Har gått raske turer henholdsvis 40 min og 45 min de to siste dagene, men da er jeg i hus kl.23, og må rett til køys.. :/ Vil helst gå minimum en time, eller få noen Shred-økter, men foreløpig ser det ikke lyst ut!

Har iallefall kontroll på kaloriene :D
 
Må meddele at m3rl0t har valgt å trekke seg fra slankekrigen med god grunn, så nå er vi 10stk på det blå laget.

Vår samlede vekt er 851,4kg. Spent på hva den viser på mandag 

Hvordan går det med dere? Kommet igang med treninga? 
Jeg tenkte å ta ei treningsøkt i kveld hvis jeg finner tid til det. Har så mange andre ting jeg skulle fått gjort. Men kanskje man kan regne husarbeid som trening? 
 


KonTrolla skrev:
Silien:

Jeg tror man skal legge på ca 300 kcal ekstra. Så om man må ligge på 1500 kcal for å gå ned, så skal man da spise 1800. Gjorde det selv mens jeg amma. Mister melken veldig lett, men dette gikk fint for min del. Du kan jo prøve deg frem :)


mener du at du mister melken velidg lett eller at man mister melken veldig lett ved å spise for lite? ;)
 


Sillien skrev:


KonTrolla skrev:
Silien:

Jeg tror man skal legge på ca 300 kcal ekstra. Så om man må ligge på 1500 kcal for å gå ned, så skal man da spise 1800. Gjorde det selv mens jeg amma. Mister melken veldig lett, men dette gikk fint for min del. Du kan jo prøve deg frem :)


mener du at du mister melken velidg lett eller at man mister melken veldig lett ved å spise for lite? ;)


Ja, ikke lett å skjønne om man ikke er i mitt hode ;)

Jeg mister lett melken OM jeg spiser for lite. 1300-1500 kcal var for lite i mitt tilfelle. Men med 300 kcal ekstra gikk jeg fint nedover, og melken var som før. :)
 
ahh lurt :) jeg ligger på rundtom 17-1800 kcal :) går ikke ned like fort, men vil passe på så jeg får amme så lenge som mulig ;) går jo kanskje litt ned av det og ;)
 
har dere veid dere enno eller venter dere til mandagen? jeg har veid meg i dag og har faktisk hatt litt vektnedgang, så det er kjekt, hadde ikke trodd det... hadde trodd jeg var den første til å ryke ut, men no tror jeg kanskje jeg har en sjanse denne uken ;)
 
Men det er bra, Sillien  Håper ikke vekta tuller med deg!
Snikveide meg i morges, men stoler ikke helt på badevekta mi, den har tullet før, og jammen tror jeg ikke den tuller igjen... Den viste -0,7kg siden mandag, og det er mye, så da velgerjeg å ikke stole på den, men heller stole på den på mandag.

Har jobbet og hatt skole hele uka, så har vært helt ferdig på kvelden, i går var jeg i tillegg på festival - døgnvill: Roxette! Og i dag har jeg hatt skole 8-14, og jobb 14.30-18. Men blir godt å gå en lang tur i morgen hvertfall!
 
hehe den gjør nok ikke det, har veid meg på flere vekter ;) det høres jo ut som en del hverdagsaktivitet på deg hvertfall da ;)
 
Jeg har snikveid meg og har gått ned en del, men det gjør jeg alltid første uken jeg slanker meg da. Sikkert mye vann.
 
Lurer på hva målet deres med slankekrigen er? Har dere et visst antall kilo dere vil bli kvitt? Et sunnere liv og en sprekere hverdag?

Dette er min andre slankekrig, gikk ned over 5kg forrige gang, så håper å kunne slå det denne gangen. Så det vil egentlig si minus 5,3 - 7kg eller aller helst mer. Men vet hvertfall at minus 5kg er oppnåelig 
 
Jeg har som mål å gå ned 15kg i løpet av denne slankekrigen. Det er kanskje urealistisk, men jeg har MYE å ta av.
Totalt sett er målet mitt å passe inn i et par bukser som jeg kjøpte sist jeg gikk mye i vekt.
 
mitt mål er å endre livsstil og bruke dette som en jumpstart da jeg skal være smashing i bikini neste sommer ;)  og å få i gang trening og tur igjen :)
 
Savner en "Liker-knapp" her inne 

Jaa, i morgen skal vi opp å hoppe på vekta igjen, jenter...
Siste dag før første avgjørende veiing her inne.
Satt å så på slankekrigen på FEM i går, og fikk en del motivasjon der, så opp av sofaen og kom igang med treningen 

Jeg var ute med noen venner i går kveld, vi fikk unnagjort en del kilometer på kort tid. Va søkksvett etterpå 




 
Hola jenter!!

Veiedag i morra, og jeg GRUER meg!!! Er sikker på at jeg kommer til å ryke ut først nå! Snikveide meg i sta, og er ikke happy i det hele tatt!
Er så full av vann at det er ikke kult en gang! Kjenner det så godt i fingrene, de kjennes tjukke og stramme. Det er så ekkelt!
Jeg bøtter innpå med vann for å få det ut, og holder meg unna salt. Men fins det noen andre gode råd for å bli kvitt vann??
 
sjekk ut logoen i mitt første innlegg og si hva dere syns :) hvis dere syns den er for teit/skanky, så tar  jeg meg ikke nær av det ;) bare en artig ide jeg fikk siden noen her inne kalte oss smurfene ;)
 
Jeg synes logoen var fin, jeg :)

Begynner å bli litt nervøs selv om det er 40min til fristen for å oppdatere vekt... Håper de siste oppdaterer!! 

Nhei.... Kjenner jeg blir - ikke bare litt - men veldig irritert....
 
Men jenter: Dette var sykt bra, for selv om vi bare er 7 stykker som har oppdatert, så har vi sammen klart å gå ned 8(!) kg, noe som utgjør -0,94%! 
Det som er dumt er jo at vi tross god nedgang havner sist.

 
Back
Topp