BLÅTT LAG, Slankekrigen

WOOW steike å bra!!!Så gøy at treningen funket!! :))))
 
Da ble vi vinnere av uke 10, jeg ble superslanker denne uka - og i tillegg:
Vi 3 hadde størst nedgangsprosent for disse 10 uke vi har hatt sammen  Vi var bare 3!! Jammen er vi sterke 
Er så utrolig stolte av dere! 
Nå er det bare semifinalen og finalen som gjenstår!!
 
Jeg er sååå fornøyd! Tenk hadde vi visst dette for 10 uker siden smurfer! Kjempe gøy at vi vant, tross litt motgang på veien! Så gøy det er at alle er med i semifinalen og, det er jo bare fryd og gammen alt jo!
Har vært kjempe koslig og vært på lag med dere, dere har hjulpet meg mye, spesielt med det ekstra kakestykket jeg snakket om i mitt første innlegg!

Man tenker seg liksom om to ganger:) :) Håper vi kan snakkes litt her de neste 2 ukene også for å motivere hverandre før det er over på minikrigen og fortsetter kampen mot kiloene der! :-D
emoticon
 
Har fått lånt en pc :-) Kjempebra resultater i går. Jeg er helt imonert!!!!!!!!
 
Heia, hvordan går det med dere smurfer? :)
Jeg har endelig kommet meg under 100 kg så er så utrolig glad for tiden :) Smiler bare fra øret til øret!! Helt fantastisk og bare se to siffre på vekta :D
 
Kjempebra, gratulerer så mye!! Tenkte det kom denne uken. Går bra her, har ikke fått trent på 1 uke pga bihulebetennelse, men er mye bedre nå :-) Lykke til i kveld. Håper vi alle går videre!!
 
Fy flate mariusmor!! For en syyk nedgang du har hatt gjennom hele krigen. Gratulerer med fantastiske resultater! (og med seier? ;)
 
Tusen takk, det håper jeg også :)
98,3 !!! lyste vekta idag. Ååå for en følelse, ble liksom ikke bare under hundre som jeg håpte på, men noe jeg vil si er langt under hundreMen har jobbet kjempe hardt denne uken, så er veldig stolt.
 
Da er i hvert fall 2 av oss med i finale uken. Synes det er fryktelig trist at du ikke også fikk være med Rødtoppen. Synes det er kjempebra at du har fortsatt å gå ned etter den sinnsyke nedgangen forrige uke!! 
 
ÅÅÅ, dere er helt sykt flinke. Dere har hatt en fantastisk nedgang begge to, og det er så flott at dere fikk være med inn i finalen
Det er helt rått! Er så stolte av dere begge to!
Og så utrolig deilig at vekta viste under 100 idag, Klumpen!! Det er en stor barriere og du har vært kjempeflink!
Gi dere selv en klapp på skuldra. Tror vi har blå vinner av hele slankekrigen neste uke 

Var sikker på at jeg kom til å ha oppgang denne uka, men heldigvis ikke Gjorde ikke så mye å ikke komme til finalen. er kjempefornøyd med å komme så langt som jeg har kommet, og ha vært ukesvinnere så mange ganger med dere. Det har vært utrolig artig og en herlig motivasjon!

 
DERE ER HELT FANTASTISKE!
Gratulerer så masse med 1.plass, mariusmor
Gratulerer så masse med 2.plass, Klumpen *sin* mamma


 
Tusen takk :-) Kjempebra resultater dere har også. Hvem hadde trodd det skulle gå så bra med det blå laget etter de første 2 ukene.
 
Gratulerer så masse!! Nei hvem skulle trodd at vinneren ville være fra det blå laget?Så gøy altså! 
 
Back
Topp