BLÅTT LAG, Slankekrigen

Ja, 400g er bra med tanke på alle kakene og isen jeg har spist i helga. Håper på bedre resultat neste uke, men det tror jeg også, for har ingen planer om hverken alkohol eller kaker, men trening 2 ganger denne uka 

Blir spennende å se resultatet - kanskje tar vi seier for 3. uke på rad?? haha, det hadde jo vært morsomt! 
 
Så sinnsykt gøy med ennå en første plass!!3 på rad, steike!! Håper denne uka har litt mindre fristelser for deg rødtoppen, hehe fordi det blir mye vanskeligere å holde seg da.Syntes det er flott at du fortsatt klarte og gå ned! Mariusmor håper du hadde det fint i Oslo:)

Denne uka her må jeg innrømme ikke startet så veldig bra da jeg idag klarte og stikke en kniv gjennom fingeren min og måtte på legevakten og sy. Kløna som jeg er så sliter jeg litt med dette med kniver og matlaging og sånt...:-S hihi.:-) Det går bra nå men var siiinsykt vondt. Huff satt nok noen spor for lillegutten som opplevde det hele og så en ganske tårevåt mamma.emoticon Kom liksom hjem fra spinning og var såå glad og fornøyd over nedgangen også skjer det. Hehe hilsen "ulykkesfuglen"
 

Oslo var greit. Fikk tatt en tur til Fredrikstad for å hilse på babyen til søskenbarnet mitt også. Den var supeskjønn :-)

Stakkars deg da. Du må ikke leke med skarpe kniver vet du ;-) Håper du raskt blir bra igjen:-) 

 
Leking me skarpe kniver må en være forsiktig med, det er dessverre fort gjort, har gjort det selv mange ganger, men ikke så alvorlig at jeg måtte på legevakta emoticon Det må jo ha vært et ganske stygt kutt!

Så fint at du koste deg i Oslo, mariusmor  

Denne dagen har gått fint, så uka begynner fint matmessig. Har også meldt meg på spinning på onsdagsmorgen og aerobic på søndag, så dette blir spennende... Har jo en kondis lik NULL 
 
Blæ, jeg hadde gledet meg skikkelig til i dag. Jeg og ei venninne skulle trene spinning nå halv 10, men så hadde hun forsovet seg. Jeg har aldri vært på friskhuset her, er ikke helt sikker på hvor det ligger, så følte meg ikke tilpass med å gå alene. Det var dumt 
Jeg hadde jo t.o.m. kjøpt meg nye treningsklær i går... Men men, sånn kan det gå, så da skal jeg heller gå meg en tur i kveld, prøve å forbrenne noen kalorier på den måten. 

På søndag er det aerobic, det gleder jeg meg til trente aerobic 2-3 ganger i uka da jeg gikk på vgs, så det blir morsomt å komme igang med det igjen 

Herregud, jeg er så klar for å bli fit og slank nå, er lei denne kroppen jeg ikke føler meg komfortabel med!!
 
Ja kuttet gikk jo tvers gjennom fingeren. Så det var litt stygt ja og ikke noe godt! Har plastret meg igjen.
Så kjedelig at det ikke ble noe spinning da, skjønner den var kjip ja! :(
Jeg har ikke veid meg noe denne uka, noe som egentlig er bra men har heller ikke vært så flink til og telle kalorier. Er redd jeg har fått i meg litt for lite mandag og tirsdag + for få måltider. Men tenkte at jeg ikke skulle tenke mere på det og bare være flink til og ligge på rundt 1500 kcal resten av uka så håper jeg det går greit til mandag fordi om.

Hvordan går det med kaloriene dine rødtoppen, får du i deg alle sammen? Og hvordan går det med din diett mariusmor, den virker jo ganske fantastisk, men er det tungt og gå på den?:-)

Ha en fin onsdag!


 
Usj, hørtes ikke godt ut, nei emoticon

Ja, det var ganske kjipt - og nå stakk samboeren min ut til en kompis, så da kan jeg ikke gå meg tur heller. Får bare rocke litt ekstra i kveld da! 

Det går greit med kaloriene, jeg fører opp ALT jeg spiser og drikker. I dag fikk jeg for lite kalorier til frokost og lunsj, men tok det igjen til middag, spiste litt remulade sammen med fisken, så fikk jo til slutt over 600kcal. Så har ca 300 igjen i dag. Men jeg liker ikke å spise etter klokka 20, så tror jeg holder meg til en kopp te eller to iløpet av kvelden. hehe - vi spiste så sen middag siden vi ikke var ferdige på jobb før klokka 18.

Tror det er viktigst å få i seg 5-6 små måltider, så forbrenninga ikke stopper helt opp innimellom maten, så lenge du er fornøyd og mett, så trenger du jo ikke å spise opp alle kaloriene du har fått tildelt  Eller så kan du jo spare de opp iløpet av uka og spise de opp til helga 
 
Klumpen: Nei det er ikke så ille. Det at man kommer i ketose gjør at man har nok energi, selv med lite kalorier. Fordelen er at man går raskt ned slik at motivasjonen holdes oppe :-)

Hvordan går det med dere da? Jeg har fått tennisalbue (enda jeg ikke spiller tennis), og Marius har øyebetennelse og elveblest med feber :-(
 
Ja skjønner godt det er motivasjon og gå ned så mye! :-)
Huff da ikke noe gøy med tennisalbue, håper det går over av seg selv, og masse god bedring til sønnen din! :) 
Her går det greit, har ikke gått ned noe men har trent ganske hardt denne uka, så tenker at det kanskje er derfor? Blir jo helt avhengig av den treninga, det er så rart!! Men skal prøve og ikke skeie for mye ut i helga så håper jeg vekten samarbeider til mandag. :-)

God helg! :-)
 
Selvfølgelig er det motivasjon å se vekta gå så fort nedover. Du er kjempeflink, mariusmor, som klarer å holde deg til det superstrenge opplegget 
Håper tennisalbuen går over av seg selv - jeg vet ikke hva det betyr engang 

Det er garantert pga treningen, klumpen, for musklene binder jo til seg vann.

Jeg hadde tenkt å trene zumba her hjemme på stuegulvet idag, men så måtte jeg jobbe 3t mer enn beregna, og deretter måtte vi lage (sen) middag og nå er jo klokka over 19 allerede. Virker som alle planene mine går i vasken. Men jeg merker at kroppen begynner å få behov for å trene, vekta står stille, selv om jeg spiser riktig, så motivasjonen er heller laber!! Vil jo trene, men virker virkelig som om tida jeg har til rådighet ikke strekker til.
Får håpe det blir noe av aerobicen i morgen!! 
 
Er skikkelig deilig å ha god samvittighet i dag! Gir meg selv en klapp på skuldra, for jeg har endelig klart dørstokkmila 
Var på friskhuset å trente aerobic i en time i kveld. Trodde samboeren min kom til å få en telefon om at jeg lå på likhuset  Men det var skikkelig deilig å komme igang, og jeg ble ikke så døsliten som jeg trodde jeg skulle bli. Og nå har jeg nettopp rocka i 10min. Så jeg har skikkelig god samvittighet for i dag. Men har likevel dårlig samvittighet for resten av uka, har jo ikke gjort noe annet enn å rocke resten av uka. 

Hvordan går det med dere. I morgen er det atter en gang veiedag, spent på resultatet vårt 

Mulig jeg ikke har mulighet for å oppdatere før sent i morgen, jeg har jobb fram til klokka 16, og deretter er det zumba på friskhuset, så tror ikke jeg er hjemme før nærmere 18. Så dere ikke tror jeg har glemt det av 
 

Det er godt du advarer oss, så slipper jeg å få panikk i hvert fall :-)

Jeg har endelig kommet meg på 70-tallet og er over halvveis :-) Særlig det å veie på 70-tallet føles stort!! Håper det har gått bra med dere andre også :-)

 
Da endte vi på tredjeplass denne uka. Er bare overlykkelig for at vi ikke havna sist. Vi har overhode ikke råd å miste noen. 

Nå er det bare ei uke igjen, så er det avgjort hvem som ender opp i semifinalen Det blir spennende, og vi får gjøre mest mulig ut av denne siste uka 

Jeg vet hvertfall at jeg skal gi alt!
I dag har jeg trent zumba, men det var jo ikke slik jeg trodde, hadde trodd det var mer ZUMBA og mindre aerobic... Men jeg ga ALT jeg hadde. Jeg vrikke på hoftene så det var like før de hoppa ut av ledd 

Men jeg er virkelig fornøyd med meg selv nå, gleder meg til neste trening, selv om jeg ikke har funnet ut når det er. Har beregnet HVERTFALL 2 ganger til denne uka 
 
Ja jippi, å nå ble jeg glad! Var livredd for at jeg kom til og ryke. Skjønner meg ikke på denne kroppen, trente fire dager forrige uke, virker som om den straffer meg for og ha jobbet for hardt, men til slutt må den gi seg og skjønne at vi skal under 100 nå!!. Hehe.
 Takk for at dere reddet meg smurfer, lover å gi alt sammen med dere nå for at vi alle kan være med i finaleukene.
emoticon
 
Ja, jeg frykta også at vi kom til å ende sist denne uka. Jeg hadde bare nedgang på 100gram, men mariusmor redda oss 
Du trente sikkert på deg en del vann... Og dessuten kan d jo være at kroppen trives med å være på 101kg. Selv om ikke du gjør det. 
Det skjedde med meg, det var en kilogrense som var umulig å bryte gjennom. Jeg stampa og stampa, uansett hvor hardt jeg jobba, kom på grensa, og uka etter med dobbelt så hardt arbeid, så gikk vekta opp igjen  Det er helt pyton. Men når du først klarer å bryte den, går det fort etterpå. Håper ikke det er det, håper du bare samla litt vann, så det er borte på mandag 

I morgen har jeg meldt meg på spinning. Hadde egentlig tenkt meg dit i dag, men ho jeg skulle med ble syk, og jeg hadde en del andre ting å gjøre, så ble ikke tid. Men i morgen er jeg påmeldt, så det blir spennende! Nå har det gått 2 dager uten å trene, og jeg har jo skikkelig dårlig samvittighet 


 
Hvordan gikk spinninga? :)
Vekta har begynt og gå ned igjen! Tydelig at jeg bare kommer på disse platåene, gjorde jo det for noen uker siden også, også plutselig går det nedover igjen, så det er jo bra, kjedelig om det hadde vart en uke til for det gjør så mye med motivasjonen min, hehe! Men nå er den på topp igjen! Hvordan går det med dere?
 
Spinninga gikk fint, men herre verden - det var nok med 45min denne første gangen, svetten silte  Men hadde en veldig flink instruktør 

Så bra at det går nedover igjen hos deg, går nedover i full fart hos meg også... -1,3kg siden mandag - men var jo ikke offisiell veiedag idag, men håper det fortsetter å gå ned framover Motivasjonen er på topp her hvertfall. 
Har ikke vært så veldig nøye med maten heller denne uka, verken onsdag eller torsdag hadde jeg flere enn 4 måltider, og ingen av dagene nådde jeg kalorigrensa, men det funka visst bra 

Nå er jeg bare klar for aerobic på søndag kveld 

GOD HELG, SMURFER!!
 
Jeg reiser til Oslo på kurs i morgen tidlig og blir borte nesten hele uken. Er litt usikker på om jeg får tilgang til internett der borte. Har lagt inn dagens vekt i veietråden min siden jeg kommer til å ha dårlig tid i morgen tidlig. Om vekten viser seg å være feil oppdaterer jeg vekten selv før jeg reiser eller sender sms til deg Rødtoppen. Har nr ditt lagret på telefonen :-)  
 
Å kjære min hattifnatt! Jeg er i sjokk!!
Jeg fikk hakeslep av å gå på vekta idag. Var visst trening som skulle til for denne kroppen.
For jeg har gått ned 2,7kg på ei uke... 


Og dere har også vært kjempeflinke  Nå skal jeg regne litt på hva vi har klart denne uka og denne slankekrigen og sende det inn til happygirl.
 
Back
Topp