BLÅTT LAG, Slankekrigen

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Hei alle blå jenter!!

Nå er vi endelig igang.

Dette hovedinnlegget oppdaterer jeg hver uke slik at vi har god oversikt 

                                   Uke1  Uke2   Uke3   Uke4  Uke5   Uke6   Uke7   Uke8  Uke9  Uke10
Rødtoppen Hissig          -1,09% -0,00% -0,49% -0,86% -0,25% -1,50% -0,76% -0,51% -0,13% -3,47%
Klumpen *sin* mamma   -1,53% -1,28% -1,21% -1,22% -0,38% -0,00% -1,24% -1,83% -0,00% -0,88%
mariusmor          -2,91% -1,77% -2,26% -1,96% -1,65% -1,56% -1,34% -1,11% -1,12% -0,88%
Sillien                         -1,57% -0,29% +0,21%
Linkydonk   -0,23%
Prinsesse Fiona   -0,82%
minilille   -1,55%
Kløpulver
KonTrolla¨
lurrev

Rødtoppen Hissig: -8,75%
Klumpen *sin* mamma: -9,56%
Mariusmor: -
15,39%



Vår samlede vekt før start: 851,4kg
Uke 1: 843,4kg (-8,0kg)
Uke 2: 547,2kg (-3,2kg) 3stk ute av krigen
Uke 3: 342,8kg (-3,4kg) 6stk ute av krigen UKESVINNERE
Uke 4: 339,1kg (-3,7kg)
Uke 5: 268,1kg (-2,0kg) 7stk ute av krigen
Uke 6: 265,6kg (-2,5kg) UKESVINNERE
Uke 7: 262,6kg (-3,0kg) UKESVINNERE
Uke 8: 259,4kg (-3,2kg) UKESVINNERE
Uke 9: 258,4kg (-1,0kg)
Uke 10: 254,1kg (-4,3kg) UKESVINNERE

Mandager kl. 1900 er frist for innsending/oppdatering av vekt





Gleder meg masse masse til disse ukene. Vi skal motivere hverandre, og ha det gøy på vår vei mot et litt lettere liv 


Finne nedgangen i prosent:
Ukens nedgang / forrige ukes vekt x 100 = %
 
Jeg er 24år, bor i Nordens Paris, Tromsø. Har samboer, jobb, hus, bil og er student.
Har en sønn på snart 2år, og ei bonusdatter på 7år.

Meldt meg inn i vektklubb.no i uke 5, trener zumba og rocker. Har store planer å melde meg inn på treningstudio også iløpet av de siste ukene. Forrige slankekrig gikk jeg ned 5,2kilo. Iløpet av sommeren har jeg klart å legge på meg noen kilo, men de og mange flere skal nå av for godt!! 

Startvekt: xx
Uke 1: -0,9kg (1,09%)
Uke 2: -0,0kg (0,00%)
Uke 3: -0,4kg (0,49%)
Uke 4: -0,7kg (0,86%)
Uke 5: -0,2kg (0,25%)
Uke 6: -1,2kg (1,50%)
Uke 7: -0,6kg (0,76%)
Uke 8: -0,4kg (0,51%)
Uke 9: -0,1kg (0,13%)
Uke 10: -2,7kg (3,47%)

Total nedgang kg: -7,2kg
Total nedgang %: -8,75%
 
Hei jenter!! Jeg er fra det blidet sørlandet, student, har samboer og en gutt som blir to år i oktober.:-)
Sliiter veldig med vekta og håper dette vil gi meg et kick i rumpestumpen!! Tror det er viktig og ha folk rundt i samme situasjon, og det og lage en konkurranse ut av det, og måtte jobbe for laget, syntes jeg er en grunn nok i seg selv til å ikke ta det siste kakestykket.. Vi skal vinne skjønner dere! :-D
Goo blue team!!

Startvekt:    110,8kg
Uke 1:          109,1kg 
Uke 2:          107,7kg
Uke 3:          106,4kg
Uke 4:          105,1kg 
Uke 5:          104,7kg
Uke 6:          104,7kg
Uke 7:          103,4kg
Uke 8:      101,5kg
Uke 9:      101,5kg
Uke 10:        100,6kg
Semifinalen: 98,3kg

Startvekt: 110,8 kg

Forrige ukes vekt: 100,6 kg

Dagens vekt: 98,3 kg

Oppgang/nedgang i kg: 2,3 kg

Oppgang/nedgang i %: 2,28 %

Nedgang totalt i %: -11.84%
Nedgang totalt i kg: 12,5kg :)

Finne nedgangen i prosent:
Ukens nedgang / forrige ukes vekt x 100 = %
 
Hei hei alle sammen :)
Jeg er 23 år, fra Sørlandet. Student og alene mamma til ei prinsesse på 2,5. Har gått veldig opp og ned i vekt, men i det siste bare opp, har lagt på meg 10 kg siden November 2010, og de sliter jeg veldig med å få av meg igjen.

Har funnet ut at dietter ikke er helt for meg, så tenkte jeg skulle prøve å legge om kostholdet, spise jevnlig og kutte ned på karbohydratene og selvsagt få bevegd meg litt mer.

 
Hei alle sammen.

Kløpulver er ei jente på 26 år bosatt i Vestfold ikke så langt fra sommerbyen Tønsberg.
Jeg er gift, har tre barn, mitt, ditt og vårt.

Jeg er student på 1.året. Har ENDELIG fått startet på sosionom studiet som jeg har ønsket så veldig lenge. Kjenner dette virkelig er rett for meg.
Ellers jobber jeg i tilrettelagt bolig og skal snart begynne i kollektiv for ungdom med rus og adferdsproblematikk. Gleder meg ja. 

Ser virkelig frem til den nye slankekrigen som er sparket i gang nå. Dette blir så knall.
Har gått ned 30 nesten på 1 år og noen mnd, men har enda 30 igjen så det er vel bare å henge i. Føler ikke jeg gjør så mye annet enn å tenke mat og trening for tida men jeg vet det er det som hjelper. Hadde det bare vært en super diett som hadde funket hadde det vært veldig fint, men sånn er det ikke så da får jeg bare jobbe og jobbe til målet er nådd
 
I'm bluuue dabadidabadaaaiii!!

Jeg er 28 aar gammel, fra vestlandet men flytta ut av landet for 2 aar siden (venter paa at pcen min skal bli fixa, saa kommer ikke til aa skrive lenge paa engelsk tastatur!)

Jeg har en gutt som snart blir 2, og en kjekkas av en mann som snart blir 29

Siden februar i aar har jeg tatt av nesten 12 kg. Naa har det stagnert litt, saa skal bli godt aa faa et lite push med slankekrigen! Er veldig motivert, og gaar kun for seier!!!

Har alltid vaert litt overvektig, men i 2010 toppa det seg med mat, snop og latskap og jeg la paa meg 8-9 kg veldig fort. Det ble saa ille at jeg gruet meg hver gang jeg maatte gaa ut av huset, saa da var det bare aa sette i gang!

Jeg har i folge meg selv lov til aa spise ALT! Men betydelig mindre av alt. Dette har funket veldig bra for meg. Jeg gaar ikke aa tenker paa alt jeg har lyst paa men ikke kan faa lenger.

Saa smurfene, jeg ser frem til aa bli motivert av dere, og selvsagt at vi skal vinne hele dritten!!
 
Hei!

Deilig å ha fått et lag :D

Jeg er 28 år, gift og mor til to små jenter, en på ti mnd og en rett over 2 år.

Ble gravid igjen før hele vekta fra første svangerskap var borte, og fikk jammen meg enda mer i andre svangerskap. Rart ;) Gikk ned 17 kg fra november til påske, og så sa det stopp. Da nekta kroppen å rikke seg videre. Har prøvd lavkarbo i sommer, uten hell. Fikk bare ekstra bagasje ;)

Har 14 kilo igjen til før-svangerskap, og 10 kilo igjen etter det. Men de 14 kiloene er mer enn nok å gape over foreløpig altså!

Mat har jeg fått tilbake kontroll på etter i sommer (som har gitt 2 kilo ekstra) og nå mangler bare å komme inn i treningsrutinene igjen :)

Gleder meg til å vinne med dere ;D

Startvekt: 90.6

Uke 1:
 
Heisann "blåjentene"

Jeg er 25 år og fra vestlandet, Sandnes. Er alene mamma til to små prinsesser ei på 3 år og ei 6 mnd, så kosser meg hjemme i mamma permisjon ennå.

Men etter en sommer med alt for mye kos og lite trening satse jeg nå for fult på komme meg tilbake i sunne gode vaner og i gang med trening.Så blir kaloritelling og spise 6 ganger til dagen, I tilegg tenkte eg kjøre en runde 30 days,, litt zumba og tørke støv av rockeringen.  

Å  jenter lykke til allesammen  , dette fikse me

Startvekt: 58.1
Uke1: -0.9
Startvekt: 58,1

Forrige ukes vekt:58,1

Dagens vekt: 57,2

Oppgang/nedgang i kg: -0,9 kg

Oppgang/nedgang i %: -1,55%

Nedgang totalt i %: -1,55%


Finne nedgangen i prosent:
Ukens nedgang / forrige ukes vekt x 100 = %


 
Jeg må bare forsikre meg om at jeg ikke gjør noe galt jeg så jeg spørr heller noen ganger for mye enn for lite nå i starten.

Når skal vi sende føste vekt? Og den skal sendes til lagleder sant?

Er det noen som kan ta på seg å lage logo der ute kanskje?
En smurf hadde vel kanskje vært noe hehe
 
Jeg har laget en logo jeg synes var tøff, men ikke får jeg gjort den mindre og ikke får jeg lagt den inn.

Er det noen som kan hjelpe meg så alle får sett den??
 
Første vekt sendes på mandag. Det er da startvekta for slankekrigen og ingen kan gå ut. Den vekta du sendte inn sist var kun for å fordele lagene. Du sender vekta på mandag før klokka 19  Mandag fortsetter å være veiedag fremover.
Ang. logo, så kan jeg ingenting med sånt, aner heller ikke hvordan en får se sånt eller gjøre det mindre. Men en smurf hadde jo vært morsomt og passende.
 


hva syns dere om denne logoen? ikke vær redd for å si at den var for teit, jeg tar meg ikke nær av det ;)




Heia :)

jeg er en jente på 22 år fra Bergen som bor i Steinkjer ;) fødte for nesten 7 uker siden, så jeg har babyweight ;)

jeg er ikke noe stor, jeg er egentlig normalvektig, men jeg har en tynn beinbygning så jeg skal liksom veie mindre enn noen andre... nå er det ekstreeemt lite muskler og bare fett da jeg ble sengeliggende med fare for å føde fra 23. svangerskapsuke, så har bare lagt og spist og ikke fått bevege meg nesten...

jeg veier nå 70 kg og er 174 cm høy.... jeg vet ikke hvor mye jeg vil ned da jeg vil ha ganske mye muskler, men kommer sannsynligvis til å gå litt ned i vekt og deretter opp igjen med muskelmasse.....men vil ned til hvertfall 63 kg :D
får litt dårlig samvittighet fordi noen sliter med at de er overvektig osv, men jeg skal jo tross alt litt ned i vekt også, så det må jo være greit at jeg får være med å gi og ta motivasjon

Start:    70,0
Uke 1:  68,9      -1,1kg,      -1,57%
Uke 2:
Uke 3:
Uke 4:
Uke 5:
Uke 6:
Uke 7:
Uke 8:
Uke 9:
Uke 10:
 

Jeg er 34 år og bor i Bergen, men er opprinnelig fra Fredrikstad. Jeg er 171cm høy og veier rundt 92kg. Jeg har nå sluttet å amme og er ,superklar for en tøff slankekur. Gleder meg til å komme skikkelig i gang.

Startvekt 29.aug 2011: 92,9 kg

Uke 1: 90,2kg. -2,7kg = -2,91%
Uke 2:
88,6kg. -1,6kg = -1,77%
Uke 3:
86,6kg. -2,0kg = -2,26%
Uke 4:
84,9kg. -1,7kg = -1,96%
Uke 5:
83,5kg. -1,4kg = -1,65%
Uke 6:
82,2kg. -1,3kg = -1,56%
Uke 7:
81,1kg. -1,1kg = -1,34%

Uke 8: 80,2kg. -0,9kg = -1,11%
Uke 9: 79,3kg. -0,9kg = -1,12%
Uke 10: 78,6kg. -0,7kg = -0,88%
Uke 11: 76,6kg. -2,0kg = -2,54%

Uke 12: 76,3kg. -0,3kg = -0,39%

Total nedgang kg: 16,6
Total nedgang % : 17,87

 
Mangler startvekt fra 3 av dere. Trenger ikke pm hvis dere oppdaterer innlegget deres, men hvis dere ikke vil offentliggjøre egen vekt per innlegget, må jeg ha pm. Har svart de jeg har fått pm fra.

Fra neste uke setter jeg pris på om dere bruker malen som står i HI og sender inn per pm til meg. Brukte den forrige slankekrig, og den var ganske genial 

Nå er vi virkelig igang. Nå finnes det ingen unnskyldninger lenger. Litt glad det ble veiedag på mandag, da holder man seg kanskje mer i skinnet iløpet av helgen.
Fra i morgen starter jeg opp på ingen karbs, ikke usunt fett og ingenting sukker. Skikkelig rensediett, men har funket som krutt før, så håper det gjør det denne gangen også 

Gleder meg masse til disse ukene!
 
Startvekta er det man veier i dag, og ikke den vekta man sendte inn for å være med? Tror nok ikke den har forandra seg så fryktelig mye siden fredag
 
Hei jenter!

Vi har akkurat flyttet og har ikke internett enda, så legger bare kjapt ut startvekt nå. Må på besøk for å låne nett, så skriver mer senere:)

Framdeles ikke nett, men håper det kommer i dag!

Start 29.08: 61.0 kg
Uke 1: 60.5 kg (-0.82%)
 
Go kveld smurfeneHåper dere har en fine kveld alle sammen

Ohh. Her sitte eg med gangsparrr i lår og rompe etter 2 dager med 30 days trening og rockering.
Satse på det blir bedre i morgen, men er herlig og ha kommet i gang Hvordan går det med dere jenter, kommet dere i gang med noe trening ? Følger dere diett eller hva?
 
Go kveld smurfeneHåper dere har en fine kveld alle sammen

Ohh. Her sitte eg med gangsparrr i lår og rompe etter 2 dager med 30 days trening og rockering.
Satse på det blir bedre i morgen, men er herlig og ha kommet i gang Hvordan går det med dere jenter, kommet dere i gang med noe trening ? Følger dere diett eller hva?
 
Haha, slet fælt med å finne oss idag ;) Hadde ikke fått med meg denne flyttinga!

Jeg er da altså kaloriteller, men jeg har ikke begynt å slavisk registrere på nettdagbok, da jeg har det i hodet etter laaaang tid som teller. Det har funka fint. I tillegg har jeg absolutt ikke tid i løpet av dagen til å sitte med pcen, siden jeg har to rampetroll så leder hverandre til bråk og galskap hele dagen lang! Så hadde tenkt å la det være sånn..

Men..

Etter en dag som denne ser jeg at jeg er NØDT til å begynne igjen!

Jeg har landa på 1700 kcal og skal sikkert legge på enda litt mer. Det funker ikke! Jeg kan fint gå ned sakte i vekt, men kan også ikke gå ned. Dette må endres!

Nå var ikke idag en vanlig dag, bare så det er sagt, men hvis det skal så lite til, da må det strammes! Sånn skal man ikke ha det ;)

Og så ut på tur ikveld før å bøte litt :)
 
Back
Topp