BLÅMERKER

Piril

Glad i forumet
Noen som slår det blåmerket her eller?? [:D][:D] Finner mye rart når man kikker på gamle bilder!

au, hvordan gikk dette til da. Kan heldigvis si at jeg ikke har hatt et så stort blåmerke før[:)]

aj aj hva skjedde der tro?

Jeg blir gul og blå av ingenting, men det der tok kaka[8D]

Jupp, men har ikke bilde. Men da jeg kjørte go cart for første gang fikk jeg alt for stor hjelm, en kræsja i meg, hjelmen falt ned oven øya mine og i stenden for å bremse, gasset jeg og kjørte inn i veggen og ble slengt ut av bilen.. Hadde da blåmerke på innsiden av låret, helt opp ved skrufsa og til under kneet på ene benet. Dette ble kølsort etterhvert. Hey sexy lady med andre ord!

Har ikke bilde av det, men var blå fra armhulen til rompa, altså på siden av kroppen. Datt i steintrappen, trodde ikke det var is men det var det gitt. Ble noen brekte ribbein og kraftig forslått. 

ORIGINAL: tutekoppen

au, hvordan gikk dette til da. Kan heldigvis si at jeg ikke har hatt et så stort blåmerke før[:)]

Dette er etter Krav Maga treningen! [:D][:D] Kniv forsvar tar på!! Når man en den eneste jenta i flokken med digre klumper på over 100kg så får man litt bank![:D][:D]

ORIGINAL: Piril

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

Oj oj oj...bilulykke eller??[&:]

haha nei [8D]
Bilde nr 1 datt jeg med sønnen min på armen.. Skled nedover ei rampe og smelte kneet nedi brosteinskanten..
De 2 andre våknet jeg bare med over et par dager.. Hadde ikke slått meg, og jeg ble lagt inn på sykehuset..
Aner ikke hva dem kom av [&:]

Huff så ikke godt ut[&:]

Men jeg kan slå det da.. men har ikke bilde av det[&o]

Ja, glatt! Men har ikke bilder.

1. Datt ned en trapp 3 etasjer. Rullet nedover trappen og forstuet foten. Var blå/svart fra hofta og helt ned i ankelen.

2. Opererte hofta og var blå/svart med fingeravtrykkene til legen over hele hofta og ræva. [8D]

ORIGINAL: Piril

Noen som slår det blåmerket her eller?? [:D][:D] Finner mye rart når man kikker på gamle bilder!

det så ikke godt ut.
Men jeg har faktisk hatt større, fra rompa og ned til kneet. Får veldig fort blåmerker

Back
Topp