Bjeffende hoste og feber

lumina

Gift med forumet
Lillegutt bjeffer .. Gjennom dagen, og også nå på kvelden. Kvelden er verst, fordi han våkner av det og begynner å gråte.. da blir bjeffehosten verre, og han får panikk, og det blir en ond sirkel med gråt, host og redsel.. Om dagen bryr han seg ikke med hosten..
Høres ut som om det kan være litt slim langt der nede også, men er usikker....

Brukte akkurat lang tid på å roe ned panisk hostegutt [&:] Og nevner jeg soving, begynner han å gråte igjen, så nå sitter han og ser Lillefot på TV [8|]

Han har også feber, ligger rundt 39 grader.. Litt høyere nå på kvelden..

Hva kan dette være?

Falsk krupp blir ofte forverret når de blir lagt.... [&o]

Falsk krupp [;)]

Når han hoster og sliter med pusten så pakk han inn og ta han med ut i frisk luft!
La han sove litt høyt med hodet og frisk luft på soverommet, men ha fortsatt ovnen på så det ikke blir iskaldt da[;)]

Snuppa hadde det rett før jul og vi måtte på legevakta og fikk medisin til å puste inn, da ble ho en del bedre + vi fikk hostesaft av legen.

falsk krupp?
Min sønn har hvertfall hatt det og det var sånn bjeffende hoste.
Utrolig ubehagelig å høre på.

Hadde tatt en tur til legen imorgen jeg da uansett[;)]
Har han problemer med å sove så ta han med ut da frisk luft hjelper, eller sett opp vindu på soverommet.

Falsk krupp?

Et typisk kjennetegn for det.. er nettopp hoste som en bikkje

Høres ut sm falsk krupp egentlig..mener det var sånn bjeffende hoste når Martin emiil hadde det.

Ta en dyne rundt han og ta han ut en tur[:)] Ha det litt kaldt på rommet hans og kanksje. Kle på han ull så han ikke fryse isdisse kalde tider..Kanskje litt for kaldt å ha vinu åpent..

Har googlet, og det er nok falsk krupp ja [:o]
Stakkars liten.. men han tar det greit da.. nå sitter han på fanget mitt og ser lillefot..
Puster greit, men hoster litt fremdeles.. og det "hveser" på innpust

Har gitt han masse iskaldt vann, også har vi åpnet opp viduer og dører her hjemme.. holder på å lufte ut rommet hans, og har bygget opp senga..

Litt Efedrin har han fått, og MASSE kos [;)]
Ser overalt på nett at det ikke er vits å ringe lege/legevakt med mindre det er store pusteproblemer involvert...

Back
Topp