Bjørneparken i Flå - erfaring?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Noen som har besøkt bjørneparken i Flå. Hvordan er det? Vurderer å dra dit som bursdagstur for eldste som blir 6 i slutten av juli. Er det noe for hans aldersgruppe? Hvordan er det for dyrene i parken?

Liker ikke parker hvor dyrene har det trangt og ser ut som de har det fælt. Vil heller da ha det som i i kristiandsand at dyrene kan være langt unna og du ikke er garantert å se alt siden de har løpeområdet og ikke må stå å bli beglodd hele dagen!

Det er kjempebra der:-) Dyrene har veldig god plass:-) Vi kommer til å ta flere turer dit i år:-)

Det er veldig veldig fint der. Vi har storkosa oss vær gang vi har vært der

Fra iPhone på Bv-app

Har bare vært der en gang, når det var helt nytt, men regner med det er langt bedre der nå.

Helt suverent syns jeg,og med maaaaange muligheter for lek i ulike apparater itillegg til og se dyr :)

Er bjørneparken noe for ei på 17mnd?

Eg har vore der ein gong.

Dyra har maaaasse plass, og ser ikkje inneklemt ut eller noko. Bjørnane kjem til gjerdet til fóringstid, ellers er dei gjerne langt inne i skogen. Huskar ikkje kor mange mål boltreplass dei har, men dei har god plass altså!

Mine ungar var 3 1/2 og 1 1/2 då vi var der, og eg tenker at det hadde passa bedre no når dei er (5,5 og 7,5), vi fekk liksom ikkje utnytta parken, med hinderløyper og sånt fordi ungane var for små. Dessutan var det litt kronglete å trille vogn der (men det er sikkert bedre no, den gong var det litt ombygging og slikt som gjorde det vanskeleg).

Eg tar gjerne turen dit igjen om vi kjører forbi på noko tidspunkt.

Kjempefint det :) dyrene har store områder å boltre seg på :) derfor er noen vanskelige å oppdage.. Greit å være til stede ved mating

Back
Topp