Bivirkninger

MsRose

Forelsket i forumet
Hei alle sammen :)

Går bare her og venter på tr så jeg kan ringe inn mens og få vite om jeg får begynne med medisinene denne mnd... Og nå som det nærmer seg, så begynner jeg jo å gruble og lure på endel ting [8|]
Lurte på om dere som har vært gjennom dette har hatt mye bivirkninger av medisinene underveis?
Bare håper jeg slipper å få så mye humørsvingninger og slikt... Eller, d vil vel si at d er vel samboern min som håper mest på d, da d vel er ham d går mest ut over [:D] hehe.. Han minnes med skrekk og gru en kort periode jeg gikk på p-piller..haha

Reagerte veldig på de iallefall da jeg gikk på d for noen år siden en kort periode, ble sint og trist om hverandre, og var vel ikke den mest hyggelige å ha i hus... 

Men nå bare gleder vi oss til å komme i gang, så får vi bare krysse fingrene og satse på at det blir baby på oss også [;)] Så får vi vel bare ta det sure med det søte antar jeg...

Hei, ser at du også er fra Nord, da hører du vel til UNN du også da tenker jeg?[:)]

Da jeg gikk på sprayen så hadde jeg litt bivirkninger, var plaget med hodepine av å til. Og kraftige hetetokter til tider også[:'(] Humørsvingninger hadde jeg sikkert også, men ikke som jeg selv merket da, var vel kansje mest mannen som fikk gjennomgå da(stakkar)haha...

Men som sagt: Blir vi gravide etter forsøk, så har jeg mer enn gjerne bivirkninger[:D]

Hei

Da jeg hadde mitt første forsøk så reagerte jeg veldigt.[&:][&:][&:]
Hodeverk,svimmelhet hva det verste,hva litt små kvalmen og trøtt.
Må ærligt innrømme jeg ikke gleder meg til å begynne på medisiner igjen.Har fått beskjed av mannen at jeg ikke må vente så lenge denne gangen med å gå til lege å få sykemelding,skal ha større doser denne gangen.
Men det er jo veldigt fra person til person.
Du får ha lykke til med forsøket og håper du sleppe bivirkninger[:D][:D][:D]

1 IVF november/negativ

2 IVF februar/mars

Da jeg brukte sprayen slet jeg med hodepine og hetetokter. Men når jeg begynte
på sprøyter gikk det over. [;)]

Takk for svar [:)]

Gjørdis: Ja vi hører til UNN. Gjør dere også det? Skal du igang med nytt forsøk snart du også?
Vi får krysse fingre og tær for hverandre og satse på at det blir klaff [;)]

Jærbu: Huff da... har hørt at noen får mer bivirkninger enn andre, får håpe du slipper lettere unna denne gangen da [:)]

Bobbo: Gratulere nok en gang med spiren i magen! Er så flott å se at så mange lykkes... er skikkelig inspirerende for meg som snart skal i gang, og er med på å holde håpet levende [;)]

Er det mange som er sykemeldte mens man går på medisinene? Er dere åpne om årsaken på jobb, med sjef og kollegaer eller?

Ja vi hører til på UNN. Kjempetrivelige folk der, føler at man blir orntli godt tatt vare på[:)]

Vi skal i gang i løpet av April-Mai regner jeg med[:)]
Skal ringe nå i Februar til UNN, så vi ka begynne å planlegge litt, med tanke på medisiner og slikt.

Håper det klaffer for oss begge denne gangen.
Skal bli spennende å følge deg videre på reisen mot en spire[:)]

På de tre første forsøkene mine hadde jeg ikke noe særlig bivirkninger i det hele tatt av sprayen. Nå på det 4. forsøket sleit jeg med hodepine.
Er vel normalt med både hetetokter og hodepine, og desverre litt humørsvingninger. Men man kan jo være heldig å slippe billig unna. De fleste har det som regel helt greit. Sjeldent jeg hører om folk som er veldig plaget med sterke bivirkninger.

Back
Topp