Bivirkninger

po

Betatt av forumet
Hei. Flere som har blitt dårlig av Puregon?? Jeg startet på sprøytene 14.mai og alt har gått fint frem til nå.. Er så kvalm og vondt nederst i magen[&:][&:] Ikke noe særlig å gå på jobb nei... Har fått bihulebetennelse i tillegg, så nå er jeg sykemeldt ut uka. Skal jo på UL på fredag så da er det forhåpentligvis siste dag med sprøyter på torsdag...[:D]

jeg ble ikke kvalm på sprøytene for den kom fra sprayen[:'(]

men at du har vondt \ ubehag nederst i magen er nok for at eggene dine vokser min venn[:D] så kanskje du har en del egg siden du føler det slikt.

jeg hadde også slike smerter og jeg hadde 12 egg på ul dagen og fikk ut 17 på uttaks dagen. hadde så vondt at jeg hadde problemer med å stå oppreist og var så stor i magen at jeg ikke fikk på meg dongeribukse........

så jeg regner med at eggene dine vokser som bare juling[:)]

ORIGINAL: *Levende Lys*

jeg ble ikke kvalm på sprøytene for den kom fra sprayen[:'(]

men at du har vondt \ ubehag nederst i magen er nok for at eggene dine vokser min venn[:D] så kanskje du har en del egg siden du føler det slikt.

jeg hadde også slike smerter og jeg hadde 12 egg på ul dagen og fikk ut 17 på uttaks dagen. hadde så vondt at jeg hadde problemer med å stå oppreist og var så stor i magen at jeg ikke fikk på meg dongeribukse........

så jeg regner med at eggene dine vokser som bare juling[:)]

Vi får satse på det da!!! Har alltid kjent det godt når jeg har hatt eggløsning også, så da er det sikkert det... Men syns bare det var så rart at kvalmen kom etter over en uke med spraying og fire fem dager med sprøyter... Men, men...

Back
Topp