Bivirkninger

Delulu

Betatt av forumet
Hei
Flere som har tatt den kikhostevaksina?
Tok den i går, og formen er blitt så dårlig, lurer på hvor lenge disse bivirkningene kan vare :dead:
Har fått hodepine og muskelvondt som paracet ikke tar. Og kvalme da, mer enn vanlig.
 
Tok i går jeg også. Hodepine og litt øm i armen, bare. Helt normalt etter en vaksine :happy:
 
Jeg fikk endel smerter i armen der vaksinen ble satt, men ingen andre bivirkninger. Håper det går raskt over for deg
 
Tok den i går og er bare litt øm i armen i dag. Jordmoren min sa at bivirkninger normalt sett ga seg etter et par 3 dager, men at hun hadde hatt flere inne som hadde hatt vondt i armen i oppimot 5 dager
 
Litt øm arm, ellers ingenting her. Så er nok ganske tilfeldig :)
 
Fortsatt litt øm i armen fra mandag, men ingenting ellers :happy:
 
Har dere betalt gebyr etter vaksinen? Trodde den var gratis. Ikke så mye som kom, men må høre likevel
 
Har dere betalt gebyr etter vaksinen? Trodde den var gratis. Ikke så mye som kom, men må høre likevel
Nei, jeg tok den hos jordmor så jeg betalte ingenting. Det er jo opplyst mange steder at den er gratis for gravide, så det var rart :think005
 
Tok i går, har vond og er rød rundt innstikkstedet. Veldig sliten og blitt forkjølet, men det kan være av andre ting som spiller inn også. Håper ikke denne slitenheten vedvarer
 
Har dere betalt gebyr etter vaksinen? Trodde den var gratis. Ikke så mye som kom, men må høre likevel
Den skal være gratis, så har du betalt har de gjort en feil. Lest om andre som har betalt også som gravide, og fått det tilbake etter å ha gitt beskjed.
 
Jeg har fått beskjed om at jeg kan komme å ta den i morgen, men skal også på gravidmassasje.. tror dere det er krise å ta vaksinen før massasjen?
 
Tok vaksinen i går og har skikkelig øm arm i dag. Klarte nesten ikke sove i natt og er helt kjørt i dag. Vondt i hele kroppen og sykt slapp. Er så trøtt, men får ikke sove! Må kanskje prøve med en Paracet.
 
Hei
Flere som har tatt den kikhostevaksina?
Tok den i går, og formen er blitt så dårlig, lurer på hvor lenge disse bivirkningene kan vare :dead:
Har fått hodepine og muskelvondt som paracet ikke tar. Og kvalme da, mer enn vanlig.
Skrev tidligere i dag, men har blitt dårligere. Helt utmattet og vondt i kroppen, småkvalm og uggen, ordentlig vondt i armen, vondt i hodet og får ikke bort følelsen av å være overopphetet, men har ikke feber. Føler meg skikkelig dårlig og er så lei!
 
Back
Topp