Bivirkninger

Ønskemamma87

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Jeg skal ha lang protokoll for første gang om tre uker. Hvilke bivirkninger kan jeg forvente av nesespray i to uker? Tenkte jeg skulle forberede både meg selv og mannen :)

På kort protokoll med kun sprøyter hat jeg kun hatt ekstrem hodepine... Kjenner jeg grublerier meg til langt :/

Jeg har går på sprayen suprecur siden 22 august, og spray + menopur fra 17 september. Har vært utrolig heldig, ingen bivirkninger i det hele tatt
Håper du er like heldig, lykke til med sprayingen!

Jeg gikk på Synarella og hadde ingen nevneverdige bivirkninger. Kanskje litt mer følsom enn vanlig, men det var minimalt altså :)

Merket nesten ingenting da. Litt hodepine kanskje. Verre nå på progynova

Jeg gikk på Synarella og hadde ingen nevneverdige bivirkninger. Kanskje litt mer følsom enn vanlig, men det var minimalt altså :)

Slikt liker jeg å lese og håper jeg får samme opplevelsen ;) :p

Samme som Bubbly, jeg gikk på synarela uten noen bivirkninger. Jeg var faktisk litt I tvil om sprayen gjorde sitt, men det gjorde den ;)
Bivirkninger av sprøyta va ømme eggstokker bare. Lykke til :happy:

Har hatt litt forskjellig opplevelse av sprayen de to gangene jeg har brukt den. Første gang var verst, mye hodepine og mye frys/hetetokter. I tillegg mer følsom og i generelt ulage. Sist gang, var det mye mindre plager under sprayingen.

Jeg gikk på spray i fire uker, merket ikke så mye før jeg hadde 1 og 1/2 uke igjen, da var det hetetokter og hodepine.., men var absolutt levlig :) to uker går sikkert veldig bra! Lykke til!

Jeg sprayet nesten en måned, merket lite de første ukene, men de siste to så hadde jeg veldige hetetokter, våknet ofte på natten pga dem. Var også mer emosjonell, hadde en god del humørsvingninger.

Jeg sprayet med Synarela i 4,5 uke, pga sommerstengt, men fikk omtrent ingen bivirkninger. Litt hetetokter og innimellom litt hormonell, sånn, følelsesmessig. :)

Ja, også blødde jeg litt neseblod i starten. Og så smaker den nesesprayen vondt.

Last edited:
Jeg forberedte meg på det verste jeg kunne tenke meg av bivirkninger, og ble derfor positivt overrasket over hvor "bra" det gikk ;) mannen er kanskje ikke helt enig, og sier jeg fikk en del kortere lunte og ble mye mer emosjonell, men som han også sa "jeg var redd for at det skulle bli enda værre". Den siste tiden med sprøyter har vært værst for meg, med vondter her og der og lettere gråting etc

Dag 8 på Suprecur nå, ikke merket noe enda Har to uker igjen og krysser fingrene for at det holder seg sånn

Kan vel ikke klage jeg heller.. :) 15 dager synarela nå.. et par dager kraftig mens og noe hodepine bare.. nedsatt matlyst men det er det :)

dette var kjekt å lese, godt å høre at så mange ikke har for slitsomme bivirkninger

Back
Topp