Bivirkninger

1Hege

Forelsket i forumet
Hei.
Jeg begynte på nesespray for fem dager siden, men har ikke kjent noen bivirkninger.
Er det noen som har erfaring med bivirkninger?
Fikk dere bivirkninger etter lengre bruk av nesespray eller ved oppstart?
Hvordan er evt. bivirkninger på sprøytene?

Jeg fikk ingen bivirkninger, så det er ikke sikkert du får noen [:D] Får krysse fingrene for det.

Takk, no ble jeg beroligende[:D]
Dette er såååååååååååå spennende.
Ble det klaff med første forsøk til deg eller?

Jeg fikk bivirkninger av sprayen når jeg hadde tatt den en stund. Men ikke farlig[;)] Hadde bare mye vonndt i hodet og kvalm. Hormon sprøyta virket vel inn påhumøret. Men trenger jo kanskje ikke være sprøyta sin skyld - kan jo bare være alt som skjedde rundt meg som gjorde at jeg ble som jeg ble[;)] Ble uvel også da, men nå var mine egg veldig treige av seg og jeg måtte ta kjempe store doser i 3 uker nesten. Så det skulle vel bare mange. jEg ble kalt den vanskelige pasienten[:D][:D][:D] Men til slutt ble det fart i egga og jeg er nå gravid. Så var verdt det!!!

Men som Nøste77 sier, alle reagerer forskjellig og må ta forskjellige doser (da mener jeg sprøyte dosa) og da er det ikke så fare[;)] Og du kan jo være like heldig som Nøste77[;)] Uansett er det verdt det!!!

Nesesprayen fikk jeg overhode ingen bivirknnger av. Men sprøytene ble jeg oppblåst og kvalm av.
Lykke til videre i prosessen[:)]

Jeg fikk litt hodepine av nesesprayen, men det var først når jeg hadde gått på den i to-tre uker. Ble også ganske trøtt i samme perioden, og orket ikke trene og være særlig sosial. Men sprøytene merket jeg ingenting av. Ikke er de vonde å sette heller. Det går nok kjempefint med deg skal du se! Lykke til med prosessen og resultatet! [:)]

Eg merka ingenting av nasesprayen sist, og det ser ut til å gå greitt denne gongen og... Tenkjer ikkje over at eg drive med det i det heile tatt - so det er veldig okey!  Eg var veldig oppblåst av sprøytene på slutten, men eg økte dosen veldig etter ultralyden, og folliklane vart dobla i størrelsen på tre dagar (15 stk) so det var kanskje ikkje so rart. 
Du må ikkje grue deg til å begynne på sprøytene!  Ein kjenner absolutt ingengting av nåla!  Det er ultratynn! 

Det går so bra so [;)]

Back
Topp