Bivirkninger utrogestan

C

C-E

Guest
Hei! Er på mitt andre ivf-forsøk. Første gang ble jeg gravid men mistet med missed abortion. Da brukte jeg cyclogest. Denne gangen fikk jeg utrogestan fordi klinikken har byttet merke. Ser det står lite under bivirkninger på pakken, så lurer på om det er andre som sliter med vondt korsrygg? Testdato er om en 8 dager.

Hei! Er på mitt andre ivf-forsøk. Første gang ble jeg gravid men mistet med missed abortion. Da brukte jeg cyclogest. Denne gangen fikk jeg utrogestan fordi klinikken har byttet merke. Ser det står lite under bivirkninger på pakken, så lurer på om det er andre som sliter med vondt korsrygg? Testdato er om en
Ikke hatt bivirkninger av den. Har derimot hatt korsryggsmerter ved graviditet :happy:

Hei! Er på mitt andre ivf-forsøk. Første gang ble jeg gravid men mistet med missed abortion. Da brukte jeg cyclogest. Denne gangen fikk jeg utrogestan fordi klinikken har byttet merke. Ser det står lite under bivirkninger på pakken, så lurer på om det er andre som sliter med vondt korsrygg? Testdato er om en 8 dager.
Ikke opplevd noen særlige bivirkninger av utrogestan her :happy:

Back
Topp