Bivirkninger spray

Hoppla

Glad i forumet
Herremin jenter! Skal aldri undervurdere noen som er i overgangsalderen eller som sprayer.

Bare etter 4 dager har bivirkningene kommet. Jeg er super kvalm og har vondt i hodet.
Flere med erfaringer?
Blir det verre?

ORIGINAL: Hoppla

Herremin jenter! Skal aldri undervurdere noen som er i overgangsalderen eller som sprayer.

Bare etter 4 dager har bivirkningene kommet. Jeg er super kvalm og har vondt i hodet.
Flere med erfaringer?
Blir det verre?

det hadde jeg også med sprayen. ga seg noe da jeg begynte på sprøytene[;)]
lykke til videre med sprayingen,det blir bedre etterhvert[:)]

ikke kjent noe sånn jeg.veldig trøtt.sur.å hetetokter.[&:]

ORIGINAL: Tutte

ikke kjent noe sånn jeg.veldig trøtt.sur.å hetetokter.[&:]

ja,det kjente jeg og..var mye trøtt,men ga seg etterhvert!
Når du sitter med det lille nurket i armene,er alt dette glemt[;)]

Har enda siden jeg er i snart ruge perioden[:D][:D][:D]
Så jeg sprayer fortsatt samt tar sprøyter så jeg har Hodepine, hetetokter, tretthet, kvalme (nesten oppkast), ømme bryster samt er sex gal denne gangen. Forrige ivf så var jeg en del nedstemt og ville ikke ha sex[;)]

Må vel nesten si at jeg her heldig som ikke har så mye bivirkninger, stått på det i 10!!! dager nå, hmmm... eneste jeg har er murringer i magen samt ødemer i kroppen.. kan ikke spise salt nå jeg fordi da samler det seg opp å ender som idag som jeg har flydd ned doen å tissa hele dagen. Herregud tenk om den ikke funker da... kanskje jeg har fått placebospray

Hoppla ikke mening å stjele tråden din altås: men jenter, tror du dere det er noe galt at jeg ikke har fått disse enrome bivrikningene?

ORIGINAL: hero

Hoppla ikke mening å stjele tråden din altås: men jenter, tror du dere det er noe galt at jeg ikke har fått disse enrome bivrikningene?

Det vil jeg ikke tro. Nyyt det[:)] Jeg var kjempe happy for at jeg slapp unna, men i romjulen kom det... Startet på spray 13.12. Ble idag sykemeldt pga tretthet (går i min egen verden), litt svimmel og hodepine. Utenom har jeg tidenes hetetokter!!!! Har vært stikker nå siden 13.1.
Håper du slipper unna[:)]

[;)]
ORIGINAL: hero

Jeg ble så syyykt dårlig av den,så jeg går på sprøyter i stedet...
Kasta opp fra dag en... prøvde meg flere dager,men kasta opp mer og mer...
og når jeg begynte på sprøytene ble det stopp på all oppkasten ;)

Back
Topp