Bivirkninger på Provera

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Noen som har gått på provera og hatt slitsomme symptomer?

Puppene mine er helt umulige, jeg er kvalm, kald/varm om hverandre.. Ikke fungerende i det hele tatt :(

Er på dag 4 av en 10-dagerskur. Etter det skal jeg ta pergotime fra CD3-7, så blir vel noen uker med lite fungerende kropp..

Jeg var så hormonell på provera :eek: og kvalm ofte. Men jeg ble gravid midt i kuren så hadde tatt de igjen :P

Jeg var så hormonell på provera :eek: og kvalm ofte. Men jeg ble gravid midt i kuren så hadde tatt de igjen :P

Hm, ja.. Er begge deler jeg nå :(

Hva mener du med at du ble gravid midt i kuren?

Jeg ble gravid før jeg var ferdig med å ta pillene. Har visst skjedd før også i følge gyn, at de setter i gang eggløsning ;)

Begynte å lure litt jeg også.. Men tok g-test isted som var negativ, og hadde ikke hatt eggløsning da jeg tok blodprøve sist torsdag, så regner med at jeg ikke er det ;)

Men satser på pergo-baby :D

Hei er proverA jeg også, dag 3.. Jeg merker jeg er veldig slapp og humøret er som det er.. Hehe...

Så spennende :) Hvor mange dager skal du gå? Og skal du videre på pergotime eller lignende?

Jeg skal ta 1 tablett i 7dager .. Ikke noe etterpå.. Hva er egentlig greia med at alle må ta andre tabletter etterpå? Skjønner ikke helt..

Jeg skal ta 1 tablett i 7dager .. Ikke noe etterpå.. Hva er egentlig greia med at alle må ta andre tabletter etterpå? Skjønner ikke helt..

Jeg tar først provera for å få igang syklusen (ikke hatt mensen på 3 mnd), så pergotime for å stimulere eggestokkene til å ha eggløsning. Har ikke eggløsning av meg selv så pergoen hjelper forhåpentligvis med å gi meg eggløsning :) Vi får se om 3 uker ;)

Begynte å lure litt jeg også.. Men tok g-test isted som var negativ, og hadde ikke hatt eggløsning da jeg tok blodprøve sist torsdag, så regner med at jeg ikke er det ;)

Men satser på pergo-baby :D
Du trykke dislike på kommentaren min? :rolleyes: Hvorfor? .-)

Fnis, var det jeg håpet var feilen :) Ja de er små! Hehe. Takk.

My bad :P Går litt raskt innimellom ja.. Merker jeg er mest vane med å bruke appen haha :)

4 dager siden siste pille (5 dagers kur) og ingen mensen ennå.. :(

Back
Topp