Bivirkninger og reductil

x1xTixxxy

Gift med forumet
Dere som går på reductil, har dere noen bivirkninger. Positive som negative?

Jeg merker godt at jeg har ikke samme søtsuget og så er jeg konstant tørst.Drikker vann hele tiden.(noe som er veldig positivt) Før drakk jeg lite vann men nå går jeg konstant med en halvliter tuteflaske som jeg sutter på[;)]
Drikker vel ca 1,5- 2,5 liter om dagen nå[:)]

Jeg er så tørr i kjeften til tider at jeg hadde ikke klart å spytte om jeg så ville[8D]

Men det sa de på apoteket når jeg henta de. og at det er lurt  bruke ekstra flour
.

Hadde også munntørrhet, men ser ikke på det som en bivirkning da. Drakk jo hele tiden. Nå må jeg minne meg selv på at jeg må drikke mye vann. [:D]

Jeg fikk høre på apoteket at hvis jeg ble tørr i munnen burde jeg skaffe meg noen tabletter (sugetabletter eller noe?)
som motvirket munntørrhet for det kan være skadelig for tennene. Jeg har ikke fått den bivirkningen da.
Heller problemer med å sove, og litt svimmel innimellom, men det kan også være at jeg ikke har i meg nok mat til å
opprettholde energinivået/blodsukkeret. Blir fort uklar i synet og svimmel/kvalm på jobb, en kveld tok jeg meg en
slush for jeg var så varm, vips, ingen svimmelhet eller noe lenger. Må nok bli flinkere til å spise mer.

Back
Topp