Bivirkninger IVF medisiner

oktoberbaby25

Flørter med forumet
Hei,

Hvilke bivirkninger får dere av IVF medisinene? Føler meg så enomt nedstemt og flat, ser ikke mening i noe lengre og klarer ikke kjenne på glede. Veldig fortvilende. I tillegg er jeg så enormt trøtt og sliten, men sliter med å få sove (mye oppvåkninger).
Jeg er gravid og får for tiden på cyglogest, prolutex og prednisolon.

Tenker det kan være greit å utveksle litt erfaringer om bivirkninger for å normalisere dette:)

Hei.

Kjenner også på manglende energi/søvn og mye kvalme.

Last edited:
Gratulerer med graviditeten :Heartred Det er ikke nødvendigvis alle symptomene kommer av ivf, noe kan også være av graviditeten.
Jeg sliter også med søvn, det skjer når jeg går på prednisolon under forsøk, så tror at det er den som har skylda i det symptomet .. :dead:
Håper på at det bedrer seg etterhvert!

Hei,

Hvilke bivirkninger får dere av IVF medisinene? Føler meg så enomt nedstemt og flat, ser ikke mening i noe lengre og klarer ikke kjenne på glede. Veldig fortvilende. I tillegg er jeg så enormt trøtt og sliten, men sliter med å få sove (mye oppvåkninger).
Jeg er gravid og får for tiden på cyglogest, prolutex og prednisolon.

Tenker det kan være greit å utveksle litt erfaringer om bivirkninger for å normalisere dette:)
Har ikke hatt særlige bivirkninger av medisinene, men i første trimester var jeg syykt hormonell, trøtt, nedstemt og energiløs.

Back
Topp