bivirkninger av spray

*tuva*

Forelsket i forumet
i går kveld etter jeg spraya så begynte jeg å blod neseblod.
noe andre som ha opplevd dette?

jeg ringte til unn i dag å dm sa jeg skulle bare fortsette mn ikke spraye så mye i det neseboret.
måtte spørre og om det var normalt å få bivirkninge så tilig,jeg begynte på mandag.

har hetetokter,trykk i hodet,hodepine og hjertebank...[:(]

går på jobb enda mn må se dette an til etter hælga,blir det ikke bedre så må jeg nok sykemelde meg noen dager.

på unn kunne hun ikke si så mye om hvorfor jeg blør neseblod.
håper noen hær kan si meg noe?hvis noen har vært borti det samme.

er litt små redd må jeg si[:o]

tihi...det skal stå blø neseblod[;)]

Uff dette høyrest ikkje godt ut[:o] Spørs om du ikkje må sjukemelda deg visst det fortsetter slik..

Ang naseblod; blør du mykje? Ville ikkje tru det er farlig.. då hadde dei vel sagt noko meir på unn vel? Ring å snakk med dei igjen dersom det ikkje gir seg.

Håpa du slepp å ha det slik i heile sprayperioden.

Jeg blødde ikke neseblod, men hadde mange andre bivirkninger som ikke sto i pakkningsvedlegget. Avsluttet faktisk fordi jeg rett og slett ble syk. Spraten kan gi irritasjon av slimhinnene. Kanskje dine er ekstra følsomme. Ønsker deg lykke til videre. Kan være lurt å sykmelde deg hvis du føler det blir for mye å jobbe. Kroppen din trenger å slappe av. Tror ikke det er no lurt å presse seg og være helt utslitt før uttak og innsetting. Ikke vet jeg, men vil vel tro at det kan påvirke litt om du lykkes eller ikke.

Back
Topp