Bivirkninger av Reductil?

tweety78

Elsker forumet
Noen som har opplevd noen etter å ha gått på dette?
Vet ikke helt om det bare er i dag jeg føler meg sånn, men jeg har bare lyst til å gråte... Er liksom ikke deprimert heller, men det er akkurat som jeg har dårlig samvittighet liksom... Har gått på det i litt over en uke bare, og er vel i grunn litt skeptisk til om det i det hele tatt vil fungere på meg.
Noen andre som har fått endringer i det emosjonelle på noen måte? Har ikke opplevd noe til dette før så kan godt bare være en cræppy dag i dag[;)]
 
hmmmm...håper ikke det er en bivirkning hos deg[&:] jeg har det ikke slik, men har heller fått litt lite overskudd og kan føle med litt svimmel noen ganger etter jeg begynte - men ingen tegn til nedstemthet.. jeg blir glad jeg, for at jeg endelig går ned de kiloene jeg ønsker[:)]
men dette må du jo følge med, for depresjon er en bivirkning ifølge pakningsvedlegget! snakk med legen din om det hvis det fortsetter - lykke til iallefall[:)]
 
Var nok bare en drittdag[;)] Humøret ble på topp igjen samme kvelden, så det var nok ikke noe med tablettene, heldigvis! Hadde vært så kjipt om det hadde vært det... Men ville bare si fra om at alt er bra[;)][:D] Klem!
 
Back
Topp