Bivirkninger av progestron?

Erleperle99

Forelsket i forumet
Dere som har gått på progestron, hva slags bivirkninger har dere merket? :)
Jeg er på første syklus med det pga kort lutealfase. I dag kjenner jeg svake stikk nederst i magen, mest på den ene siden. Lurer på om det kan være noe, eller om det er bivirkninger. Er 8 dpo.
Lurer på hva andre har erfart, både ved graviditet og utenom :happy:

Jeg fikk nedsatt matlyst og søvnig! Begynte med det to dager etter positiv el-test. Fikk også en del murringer som jeg vet kan forveksles med graviditet. Kun prøvd en gang (sist syklus) og skal igang med det igjen etter eggløsning, går også på Letrozol og merker ikke så mye bivirkninger da :)

Jeg gikk på Utrogestan pga kort lutealfase. Jeg hadde ingen bivirkninger da jeg gikk på dem første syklusen (bortsett fra forlenget syklus da). Andre syklusen på dem fikk jeg el tidligere (CD11, mot CD 15-18 ellers), mer el-slim, og jeg ble gravid. Fikk gravidsymptomer fra 5 dpo

Jeg gikk på Utrogestan pga kort lutealfase. Jeg hadde ingen bivirkninger da jeg gikk på dem første syklusen (bortsett fra forlenget syklus da). Andre syklusen på dem fikk jeg el tidligere (CD11, mot CD 15-18 ellers), mer el-slim, og jeg ble gravid. Fikk gravidsymptomer fra 5 dpo
Det er de jeg og har fått.
Jeg fikk beskjed om å ta de frem til mensen, og at mensen kommer selv om jeg tar de, men det virker jo ikke sånn på erfaringene til folk. Hvordan var det for deg?

Det er de jeg og har fått.
Jeg fikk beskjed om å ta de frem til mensen, og at mensen kommer selv om jeg tar de, men det virker jo ikke sånn på erfaringene til folk. Hvordan var det for deg?
Jeg skulle gå på dem frem til 15 dpo bare. Fikk mensen to dager etter at jeg sluttet på dem

Back
Topp