Bivirkninger av p staven?

mamma09og10

Elsker forumet
Hei! Lurer på om det er noen andre her inne som har hatt lignende bivirkninger av p staven som meg...Regner med plagene mine kommer av p staven iallefall!
Etter jeg fikk satt den inn har jeg vært plaget med en svimmelhet/ør i hodet(en følelse av å ikke være helt våken liksom,henger liksom ikke med),utrolig trøtt hele tiden,dårlig i magen og i generelt dårlig form...
Har hatt p stav for noen år tilbake,men kan ikke huske å ha slike plager den gang....

Har ikke hatt den selv, men venninna mi sleit skikkelig med den. Hun ble svært deprimert, mye smerter i kroppen og ble totalt utslitt.

Labambie skrev:
Har ikke hatt den selv, men venninna mi sleit skikkelig med den. Hun ble svært deprimert, mye smerter i kroppen og ble totalt utslitt.

Samme hær! Jeg slet veldig med den, vondt i kroppen, var akkurat som det "strlte" ut ifra staven.

har ikke brukt p-stav selv ,men fått lignene symptomer på andre prevansjoner!

jeg har p-stav ig tenker på å ta den ut. Jeg har hatt me endel ord, men syns jeg ble enda mer trøtt og sliten etter jeg fikk den.

Takk for svar!!! :D Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha det slik,blir jo redd for å være alvorlig syk slik som kroppen oppfører seg for tiden....Spørs om den må ut igjen,ganske så fort!

Back
Topp