Bivirkninger av nesespray og sprøyter?

Ulva

Forumet er livet
Nå er vi snart igang med første forsøket vårt (endelig!!!!), jeg skal om ikke lenge starte med nesespray og deretter over på sprøyter. Lurte bare på om jeg må forvente noen bivirkninger av nesesprayen og sprøytene, i såfall hvilke? Hvilken erfaringer har dere?

Nesespray; hodepine, kvalme, hetetokter, PMS plager . Sprøyter: kvalme, PMS , oppblåsthet , nedstemthet

Hadde det som hero nevner på første forsøk. Andre forsøk hadde jeg nesten ingen bivirkninger. Så det vil variere :)

Nå er jeg bare på spray enda og har til nå hatt litt hodepine, humørsvingninger og pittelitt hetetokter. Og en følelse av å være sliten liksom, men helt overkommelig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme som de over, men det er helt overkommelig :) Jeg har nok hatt veldig lite bivirkninger egentlig, men litt tung i hodet og sliten kan vi leve med :)

Det er noe som heter spraytåka ;)
I mitt tilfelle ble jeg mer og mer tåkete og mer og mer trøtt ettersom forsøket fremskred. Innen testdato var jeg som en zombie. Nå er jeg hypersensitiv overfor hormoner da men :p
Sprayen var verst første ivfforsøket, andre var den mye "snillere". Hvorfor, har jeg ikke peiling på dessverre. Ting roet seg endel da jeg begynte på sprøytene.

Lykke til! Jeg hadde innsett i slutten av mai ifjor, resultatet sover søtt i sengen sin nå <3

Takk for svar dere! :) Da vet jeg jo litt om hva som venter, om det blir noen bivirkninger. Er vel som all type medisin, veldig individuelt på hvordan man reagerer. Guri... kjenner jeg er noen utålmodig med å komme igang nå. :P

Masse lykke til! !

lite bivirkninger her...jeg har kun hatt hodepine og noen få hetetokter

Har vært veldig av og på for min del. Jeg fikk nærmest noe depresjonslignende helt i starten, men det gikk heldigvis over. Hodepinen kom etter de to første ukene, og nå har jeg meste hetebølger litt av og på. Helt overkommelig, men så håper jeg jo på et vakkert lite resultat av det hele også. :)

Back
Topp