Bivirkninger av Crinone og Albyl-E?

Lillefrøkna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Noen som har brukt Crinone og Albyl-E og vil si noe om hva slags bivirkninger dere fikk/ikke fikk? Ble gravidsymptomene forsterket? :)

Skal bruke dette fra positiv test til uke 12 pga 3 SA og jeg kjenner jeg gruer meg litt, vil gjerne vite hva jeg kan forvente. Kvalme spesielt er noe av det verste jeg vet, og jeg har sterk angst for å spy :(

Brukte albyl e nesten hele svangerskapet. Tror jeg brukte t.o.m uke 30. Fikk bare beskjed om å bruke det til pakka var tom. Mistet tidligere i uke 12, 6 og 21. Ingen bivirkninger.

Fikk soppinfeksjon av 2. runde med crinone, men kan jo ha vært tilfeldig. Begynte igjen for 3. gang i går, så da ser jeg vel om en ukes tid om det kommer tilbake eller ikke. Ingen andre bivirkninger :)

Har for øvrig aldri hørt om noen her inne som har hatt kvalme knyttet til Albyl-E :)

Brukte begge til uke 13. Opplevde noe småblødninger/spotting i uke 13. Ellers ingenting :)

Brukte Crinone frem til uke 12 og skal gå på albyl-e nå frem til uke 20 ca. Ingen bivirkninger bortsett fra spotting til og fra (skjøre slimhinner av albyl-e tror de):)

Brukte begge deler sist. Den eneste bivirkningen er at jeg litt lettere blødde, f.eks om jeg pusset tenner.

Noen som har brukt Crinone og Albyl-E og vil si noe om hva slags bivirkninger dere fikk/ikke fikk? Ble gravidsymptomene forsterket? :)

Skal bruke dette fra positiv test til uke 12 pga 3 SA og jeg kjenner jeg gruer meg litt, vil gjerne vite hva jeg kan forvente. Kvalme spesielt er noe av det verste jeg vet, og jeg har sterk angst for å spy :(

Brukte Crinone fra EL og ut uke 12. Ble litt sår nedentil etter hvert, og hadde litt murringer. Men vet ikke om det hadde vært mindre om jeg ikke hadde gått på det. Sårheten gav seg da jeg sluttet med det. Har ikke vært spesielt kvalm :) Tror jeg har kastet opp totalt tre ganger, og er i uke 18 nå :) Tror ikke Crinonen var grunnen til det, ganske sikker på at det var hcg-nivået.

Takk for så mange fine svar :D veldig beroligende å vite litt mer hva man kan forvente :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp