bivirkninger av cerazette?

siljekr

Glad i forumet
jeg har brukt Cerazette (minipille) i litt over et halv år, men føler at formen ikke er på topp. treig fordøyelse, kramper i magen, slapp osv. skjønte ikke hva det kunne være, inntil jeg begynte å tenke på at det kunne være minipillen....har bare hørt om bivirkninger forhold til p-piller.
noen som har noen erfaringer med dette? 

Har også magevondt til tider som jeg tror kommer av Cerazette. Plutselig kvalme, veldig til humørsvingninger og masse kviser også.[:'(]

huff jeg slutter ikke å blø av de pillene jeg. må bytte merke eller begynne med noe annet tror jeg. får bare noen dager pause fra bløinga ellers er det på`n igjen.[:'(]

Jeg fikk beskjed av helsesøstra om å være tålmodig nå når jeg skal starte opp med denne (første pille idag). Hun sa det var vanlig me tullblødninger og bivirkninger i begynnelsen, men at dette veldig ofte gikk seg til etterhvert. Sa jeg burde prøve tre mnd før jeg evt. vurderer å bytte merke.

nå har jeg tatt pause med cerazette, og formen har blitt mye bedre. Så da får jeg finne noen andre minipiller som passer meg bedre

Jeg brukte dem i 3 måneder. Sluttet for en måneds tid siden. Da hadde jeg blødd i 3 måneder med bare noen dagers pause innimellom. Jeg fikk også mye kviser og 0 sexlyst [8|]

ORIGINAL: Irene30

Har også magevondt til tider som jeg tror kommer av Cerazette. Plutselig kvalme, veldig til humørsvingninger og masse kviser også.[:'(]

humørsvingninger[:@]vurderer seriøst å kutt ut hele pilla...blir jo like sinna for små ting som når jeg var gravid[:D][:'(]

ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: Irene30

humørsvingninger[:@]vurderer seriøst å kutt ut hele pilla...blir jo like sinna for små ting som når jeg var gravid[:D][:'(]

Jaaaa. her også.. Pælma de på sambo en dag jeg var veldig irritabel. Lengre kom de ikke...........[:D]

jeg oxo bruker den begynte med den lørdag som var og har ikke fått noen bivikninger enda, men det er kjekt å vite hva en skal legge merke til som ikke er normalt

Back
Topp